Barnmats dieten!?!
Någon här som provat "Barnmats-dieten" eller ”baby eating”??
Jag tycker det verkar ganska enkelt och gott (då jag gillar barnmat) och eftersom dem bara innehåller ca 250 kallorier per burk, lätt att följa!
Vad tror ni??
Någon här som provat "Barnmats-dieten" eller ”baby eating”??
Jag tycker det verkar ganska enkelt och gott (då jag gillar barnmat) och eftersom dem bara innehåller ca 250 kallorier per burk, lätt att följa!
Vad tror ni??
Du kan lika gärna köra VLCD eller LCHF istället för sådant svammel.
Jag har oxå funderat på det nu på senaste tiden, dags att loosa dom sista kilona. Och det är ju rätt enkelt, man har ju maten klar och bara köra i micorn, korkat kanske, men jag har fullt upp ändå så det vore rätt bra och smidigt!
Hahaha, intressant! Vad innebär denna diet? En barnmat till varje måltid eller vad? Frukost, lunch, middag? Eller hur funkar det? =P
Jag fixar inte LCHF för jag mår illa av allt fett och det äcklar mig så denna diet hade passat mig mycket bättre!
Tanken är alltså så att man under en dag äter ca 5 barnmatsburkar (de små tror jag) och kan på så sätt lättare hålla koll på hur många kallorier man stoppar i sig under en dagdå allt står i innehållsförtäkningen. Barnmaten är nyttig och innehåller betydligt färre kallorier än om man äter en "normal" vuxenportion. Kostar dessutom ca 50 kr per dag!! Tränar man dessutom på detta kan det ju bara bli bra :)
HERREGUD VILKET GENI SOM HITTAT PÅ DETTA ;)
Jag håller med TS, VILKET GENI SOM KOMMIT PÅ DETTA!!!
;)
Jag har gått på pulverdiet förut och det var plågsamt, men jag lyckades gå ner 12 kgn, väldigt smaklöst efter ett tag, bättre med barnmatsburkar, dom har ju lite mer smak.
Hur länge kan man hålla på och äta dom där burkarna då tro? :)
Äter man ur burken på jobbet också? 
Alltså, den som kom på det där.. hade hans fantasi tagit slut när han försökte komma på ytterligare ett sätt att slippa röra på sig.