Barnmats dieten!?!
Någon här som provat "Barnmats-dieten" eller ”baby eating”??
Jag tycker det verkar ganska enkelt och gott (då jag gillar barnmat) och eftersom dem bara innehåller ca 250 kallorier per burk, lätt att följa!
Vad tror ni??
Någon här som provat "Barnmats-dieten" eller ”baby eating”??
Jag tycker det verkar ganska enkelt och gott (då jag gillar barnmat) och eftersom dem bara innehåller ca 250 kallorier per burk, lätt att följa!
Vad tror ni??

suck...
kissie kör den juh så... då funkar den säkert =)
Haha, men jag tror faktiskt att detta skulle vara bättre för kroppen än vad tex nutrilett är, om man ska banta medan man försöker få barn tex... Det är ju ändå mat!
Fast man ska ju inte skära ner så drastiskt på maten direkt, så man bör kanske trappa ner först och sen börja med burkarna.. :)
Mitt tips är viktväktarna, håller själv på med viktväktarna online och har unnat mig både det ena och det andra. På två veckor har jag gått ner 2,6 kg och har totalt 5 kg att gå ner.
Paul McKenna säger jag bara!
Köpte hans bok: "Jag kan göra dig smal"
Det är ingen diet eller metod utan du äter vad du vill bara du är hungrig
och slutar när du börjar/ är mätt.
Jag har ätit bullar, ostbågar, mackor m.m, självklart äter jag vanlig mat också,
har inte tränat så mycket då min son kräver ganska mycket och
många barnvagnspromenader har det inte blivit av pga vädret men
jag har ändå gått ner ca 3 kg, 3 cm runt midjan, 2 cm runt höfterna
och 3 cm runt rumpan på 3 veckor ;)
Har kanske minskat lite men då har jag ätit allt jag vill och knappt tränat :)
Men va fan, varför är det ingen som fattat att den absolut lättaste, snabbaste och effektivaste metoden är att käka enbart isbitar och dricka kaffe, te och vatten?!?!