Inlägg från: SoStylish |Visa alla inlägg
  • SoStylish

Legitimation krävs!!!!

Jag kan förstå att du är irriterad att du inte fick ut paketet trots att du kände personen. Men i grund och botten handlar det om säkerhet och jag tycker att det är bra att utlämningsställen är noga med sådana saker!

Vägrar du skaffa körkort får du väl skaffa ett vanligt ID-kort då som du kan visa upp. Det är inte direkt ovanligt att man behöver legitimera sig år 2011!

• SoStylish

Jag tycker inte att det är något fel alls att man behöver legitimera sig. Jag ser det mer som en bra säkerhetsgrej istället för någon form av övervakning!

• SoStylish
    Vissla skrev 2011-01-20 09:55:56 följande:
    Det behöver du inte gör, klarar du inte av att läs mellan raderna första gången du läser så klarar du det förmodligen inte andra gången heller.
    Jag har försökt o förklara varför jag har blivit utan id kort och även utryckt att det finns andra som har det värre, väljer du att se det som gnäll så får det stå för dig
    Är du alltid såhär gnällig och har denna attityden mot alla du pratar med? För övrigt håller jag med till hundra procent att du ser väl själv när giltighetstiden på ditt id-kort går ut och då har du ju gott om tid på dig att beställa ett nytt. Men det kanske var något som du inte klarade av att läsa?
  • SoStylish
    MatsAtari skrev 2011-01-20 17:01:06 följande:
    Jo, det är ganska ovanligt.
    Det är i princip bara på banken och posten man gör det.
    Jag använder då min legitimation på betydligt fler ställen än banken och posten.
Svar på tråden Legitimation krävs!!!!