Inlägg från: Mrs Statham |Visa alla inlägg
  • Mrs Statham

Legitimation krävs!!!!

Men hur svårt är det att se till så att man alltid har ett giltigt leg på sig??? Inte alls
    Hur svårt är det att hålla koll på giltighetstiden på leget så man lätt och snabbt kan fixa nytt några månader innan det gamla går ut?? Inte alls
    Hur svårt är det att acceptera att man faktiskt behöver legitimera sig när det gäller något viktigt?? Tydligen väldigt svårt...

• Mrs Statham
    Vissla skrev 2011-01-20 13:56:30 följande:
    läs iaf vad jag har skrivit i tråden så slipper du ställa frågor som rdan är besvarade.
    Jag har läst och om du hade läst mitt inlägg ordentligt så skulle du ha sett att det bara var retoriska frågor som jag besvarade alldeles själv.
    Men okej, ett nytt id kort kommer på typ 2 veckor, alltså 2 veckor som man måste "pausa" livet. På 2 veckor hinner dem inte skicka tillbaka paketet som kommit.
    En sms avisering kan man beställa i vilket nummer som helst dessutom, så man behöver inte se ut exakt som den personen i vars namn man beställt något i.
    För mig låter det bara som att du skjutit upp att fixa nytt leg för länge...

Svar på tråden Legitimation krävs!!!!