Inlägg från: Modgun |Visa alla inlägg
  • Modgun

Legitimation krävs!!!!

Vissla skrev 2011-01-19 14:32:34 följande:
    Så otroligt irriterande att man ska behöva visa leg hela tiden.
    Jag beställer ett paket mot postförskott som jag väljer att ta sms avisering på, jag ska hämta ut paketet på min gammla arbetsplats (där det fortfarande finns papper på vem jag är).
    Jag får alltså inte hämta ut ett paket som mitt namn står på betala med ett kontokort som mitt namn står på för en människa som vet vem jag är, vi har arbetat ihop, våra barn går i samma klass hon vet vem jag är!!!
    Jag fattar att dom måste vara så där hårda om det är nån som kommer med en pappers avi till ett paket som redan är färdig betalt och personen i kassan inte har den blekaste aning om vem personen som försöker hämta paketet är.
    MEN DOM KÄNNER JU MIG!!!!!

Hur sannolikt scenario är det här: Min hemliga tvilling syster snor min telefon och mitt kontokort för att hämta ut ett paket på min gammla arbetsplats????
    Allvarligt talat?
    Klart som attans att de SKA ta leg på ALLA. INGEN ska få någon specialbehandling enbart för att de har jobbat där.
  • Modgun
    Vissla skrev 2011-01-20 15:55:35 följande:
    Två veckor så hade jag varit nöjd
    SoStylish skrev 2011-01-20 14:23:54 följande:
    Är du alltid såhär gnällig och har denna attityden mot alla du pratar med? För övrigt håller jag med till hundra procent att du ser väl själv när giltighetstiden på ditt id-kort går ut och då har du ju gott om tid på dig att beställa ett nytt. Men det kanske var något som du inte klarade av att läsa?
    Nej jag har bara den här attitiden mot folk som väljer att inte ta in den relevanta informationen
    Alltså människor som inte håller med dig då mao?
  • Modgun
    Vissla skrev 2011-01-20 18:03:45 följande:
    Nja hindra mig från att föda kan kanske vara lite svårt, men vägra att skriva in en och vägra vården man behöver funkar aldeles utmärkt. Eller som i mitt fall, vägra göra det planerade kejsarsnittet om leg skulle uteblivit
    Där har du fel.
    Svärmor är bm sedan 33 år tillbaka och hon läste precis dina rader och sa "hon kan inte ha mer fel"
    Man får INTE neka dig vård eller ett planerat kejsarsnitt om du nu skulle glömma ta med dig ditt leg. Jag hade inget leg med mig, och jag fick föda mina barn på fl endå.
    Vissla skrev 2011-01-20 17:22:31 följande:
    Apoteket kan man behöva visa leg o nu för tiden får man inte ens föda barn om mn inte har med sig leg
    Som skrivet. Du kan inte ha mer fel.
  • Modgun
    Vissla skrev 2011-01-20 18:37:49 följande:
    det var iaf vad de sa till mig när jag glömt legget hemma för ett TUL
    Vilket kk har du?
    Spelar ingen roll vad de sa. De får inte neka dig vård oavsett. Om du komme rin med värkar eller dylikt så MÅSTE dom ge dig vård.
Svar på tråden Legitimation krävs!!!!