• Candra

Supersnabba svar tack! Libero up&go i stl 6!

Kan någon lite snabbt ta måtten hur de är i midjan? Nu kör vi med "vanliga" eftersom min dotter har en förmåga att alltid lyckas vara för smal för dem i början när hon precis bytt stl, men det fungerar inte med dem längre, det är inte hållbart, hon bara öppnar dem hela tiden.

• Svar på tråden Supersnabba svar tack! Libero up&go i stl 6!
  • Pickeli

Köp ett paket och förutsätt att hon växer i dem annars :) Jag har svårt att se att hon sk avara för smal för dessa då det är resår liksom. Hur gammal är hon, vikt, längd?

Google it!
  • mimmi83

vi har nummer 5 i vanliga blöjor och testade nummer 5 på up&go också, men dom läckte som ett såll när lilla fröken bajsade. Så nu har jag köpt nummer 4 på up&go för dom funkade sist vi hade dom.
    Dottern är ganska smal, skulle tippa på att hon väger nästan 10kg och är ca 86cm lång.

• Candra

Hon är 82cm och väger 10kg. Vet att den storleken börjar på 12kg, men hon har alltid behövt storleken större Tungan ute Bigass Tungan ute Hon är 18 mån.
    Jo, eftersom de "vanliga" sitter bra utan att vi sätter överdrivet spänt så borde ju de också göra det.. Testade några up&go i stl 5 igår (hade några kvar och höll på att bli galen av att hon tog av sig de andra hela tiden) men synen var skrattretande.. De var på tok för små. Stringblöjor typ..

• Alexi

Min dotter väger 12 kg och 83 cm lång, vi håller precis på att gå över till nr 6 från 5 och både funkar just nu, men vi kör framför allt nr 6 på natten då 5:an började läcka.

Svar på tråden Supersnabba svar tack! Libero up&go i stl 6!