hur mycket är 1 GB data?
son frågan lyder! Jag har fått det som fri surf i min mobil. Någon som vet hur mycket man kan göra med det?
son frågan lyder! Jag har fått det som fri surf i min mobil. Någon som vet hur mycket man kan göra med det?
Om du ska ladda ner en fil som är 1GB så kommer du kunna ladda ner en fil.
Men det gör man ju inte till mobilen !....
Om du kollar mail , facebok aftonbladet osv osv funkar det hur bra som helst ...
om du ska ladda mycket filmer från youtube osv räcker det inte lika långt...
Men om du har så att du får 1 gb sen blir det segare utöver 1 gb så räcker det alldeles utmärkt !
Jag tycker ju det är lite. Alltså, i mobilen är det väl inga problem, men att ha en gräns på 1 gb till datorn vore fånigt. Man kan inte ladda ner eller någonting. Eller jo, något litet kanske, men ändå. Fånigt lite.
jag kommer att ha det i mobilen:) inte i datorn.
jag kommer kolla facebook.. lite appar till sonen, aftonbladet osv.. inte ladda ner varken film eller musik.
Att jämföra 1 gb i mine till datan går inte riktigt att jämföra att ha det som surfning till mobilen...
Och ej jag vet inte om hon ska andvända mobil surfen till vardagliga saker så som mail facebok läsa osv eller sitta och kolla på tv program på mobilen... så räcker det mindre såklart!
Läs alla svar istället för att annmärka, det var inte jag som skrev att det var lite till en DATOR.
Lägger ner det här nu, hoppas hon blir nöjd med dina svar !
Orkar inte direkt börja tjaffsa om en trams sak här på familjeliv, har vettigare saker för mig.
Vad vill du att jag ska svara ?
Nej 1 Gb räcker inte !
Det jag svarade var att alla som jag känner som har 1 Gb tycker att det räcker gott och väl till allt dom gör med mobilen . slut
Det räcker ett bra tag, det kommer räcka om du gör de allra vanligaste.
/Stalhandske
Jag gör av med ca 6-8Gb i månaden i mobilen idag, och jag tycker jag gör det allra vanligaste.
Tål inte pekskärmen kyla?
Köpte mig en sådan där med amoled, märkte inget alls fast det var typ -20 ute. Inte för att jag gick och vevade med den utan mer normalt, ringde det så svarade jag.