Inlägg från: filippa90 |Visa alla inlägg
  • filippa90

Unga mammor i göteborg?

filippa heter jag och född 90... det kanske man räknar ut av mitt namn.... :P

Jag har ännu inte fått min solstråle utan är beräknad till 18e juni... men vill iaf gärna ha kontakt med unga morsor i gbg.... är jag välkommen så hoppas jag på tråden :P

• filippa90

det tycker jag låter som en lysande ide.. :D

• filippa90
    Rosamajskorv skrev 2011-04-10 20:56:53 följande:

Hejhej!

Heter Sofie är född 91 och har inte fått min lillknodd ännu utan är beräkand till 30 Juni 2011.
    Vill gärna ha kontakt med föräldrar/blivande föräldrar i Göteborg så hoppar gärna på tråden om jag får =)

vi är beräknade typ smatidigt :P jag ska ha den 18e.. :D och är född 90.... var bor du? lust att ta en promenad genom stan någon gång?
  • filippa90
    Rosamajskorv skrev 2011-04-12 20:33:12 följande:
    Hejhej
    Jag bor på Hisingen, Ja det hade varit trevligt =)
    Var på hisingen.... bor vid selma lagerlöfstorg men skall snart flytta till wiselgrensplatsen! :D
    jobbar du eller pluggar eller är du ledig? själv gick jag på min havandeskapsledighet i mpndags :D så jag kan typ närsom
  • filippa90

Vi byter till 4a från 2a... åttonde maj flyttar vi :) Jag var också på mässan...känns som att det hade varit roligare om man redan fött.. visste dock inte om coop rabatterna så vi betalade fullt :p Fick ju med en hel del prover hem men köpte bara en olja. Tycker iaf på något sätt att det var värt pengarna. En dag med sambon som vi bara tänkte bebis var nyttigt och mysigt.. den lille kommer ju snart :p Vi får planera en fika någon dag... :)

• filippa90

Nästa vecka låter toppen :)

• filippa90
    Rosamajskorv skrev 2011-04-26 21:51:36 följande:
    Ja vi kan ju kolla om vi hittar någon dag som passar =)
    jag kan idag elleer imorgon mitt på dagen men tror vi läser här lite för sällan för att boka in något så tätt inpå :P

kan du någon dag nästa vecka
  • filippa90

hisingen vid wieselgrensplatsen... välkommen in i gänget :D

• filippa90
    MSJ skrev 2011-05-26 21:58:49 följande:
    Härligt, då bor du nära en av de få mamma-vänner jag har:) Men ni hittar på grejer ihop och så då eller pratar mest här? Hur gammal är din lille?
    min lille kommer om tre veckor är det sagt... den här tråden har ju nästan dött så det hann aldrig bli några träffar, men jag letar för fullt efter unga mammor att åtminstone ta en fika med någon gång :P
  • filippa90
    MSJ skrev 2011-05-27 15:38:41 följande:
    Ja just det, det läste jag ju.. Jag är ju ledig :D Nu är ju min son äldre men det spelar väl ingen roll!
    frågar du mig så spelar det ingen som helst roll.. hur länge till ska du vara ledig? mysigt med en fem månaders...
  • filippa90
    Rosamajskorv skrev 2011-05-31 12:32:53 följande:

Ja träffarna har tyvärr inte blivit av har varit fullt upp och svårt att hitta dagar, hade varit trevligt att antingen träffas innan eller efter :) Har nu 30 dagar kvar och hoppas dessa dagar går fort !!

Bor på Hisingen  - Eriksbergsområdet :)

jag har 19 dagar kvar och vill gärna få dagarna innan att rinna på lite snabbare.. annars hinns  det ju med efter
Svar på tråden Unga mammor i göteborg?