• Vixx

Unga mammor i göteborg?

Jag heter Victoria och är 17 år, jag har en dotter som är född 100904 och alltså snart 5 månader :)
    Jag undrar bara om det finns mer unga mammor i gbg?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:40
    Ignorera inlägget. Hittade precis en tråd med samma rubrik och vet tyvärr inte hur jag tar bort inlägget.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:55
    Nu blev detta inlägget jätterörigt. Jag hittade ett inlägg om unga mammor i gbg men det visade sig att det bara var äldre unga mammor, alltså inga i min ålder. Så nu undrar jag istället om det finns några mammor i min ålder i gbg? :)

• Svar på tråden Unga mammor i göteborg?
  • Fatima89

Kan vi inte planera in en Grupp träff / fika i stan... så kanske vi kan lära känna varandra. 

• filippa90

det tycker jag låter som en lysande ide.. :D

• Fatima89

Vilka? När? och Var?

(kanske försent att boka i denna veckan)

FM? EF?

V12

Måndag: 
    Tisdag:
    Onsdag
    Torsdag
    Fredag: 

kopiera och skriv då ni själcka skulle kunna tänka er (el v längre fram)

Jag kan inte på onsdagar, då har jag UngaMammaGruppen.
    måndag, tisdag fredag, har jag ingen tidsbegränsning.....
    torsdag måste jag vara tebax till 2 och hämta stora killen fr dagis

• ystrandvik

Hejsan! Mitt namn är Yvonne, jag är 20 år och har en liten dotter Nichole som snart blir 8månader ( på torsdag den 24 mars) Jag är precis som er, känner inte häller sådär jätte många föreldrear, och nu efter ett tag så blir det lite tråkigt, tråkigt är nog fel ord.. det händer inte så mycket. Hade vart jätte kul att umgås med någon ung mamma eller pappa då. Jag söker helst efter er som är 19 + dvs födda 1991 och uppåt. Inget illa menat till er andra men vill kunna umgås med folk som är i närheten av min ålder. ( Ni förstår säkert vad jag menar. *hoppas*

På dagarna gör vi inte så förfärligt mycket promenerar osv, hade vart kul att ha någon att promenera med.
    Och så bloggar jag om mitt liv som ensamstående ung mamma, läs gärna bloggen:
    www.ystrandvik.blogspot.com. <3

Och är det så att du tycker att det hade vart kul att umgås så kan du antingen skicka ett medelande till mig på facebook ( Yvonne Strandvik Gumbo) eller skriva en kommentar i min blogg. jag är nämligen inte inne här så ofta.. Btw Bor i Frölunda 

• Fatima89
    ystrandvik skrev 2011-03-22 23:11:43 följande:
    Hejsan! Mitt namn är Yvonne, jag är 20 år och har en liten dotter Nichole som snart blir 8månader ( på torsdag den 24 mars) Jag är precis som er, känner inte häller sådär jätte många föreldrear, och nu efter ett tag så blir det lite tråkigt, tråkigt är nog fel ord.. det händer inte så mycket. Hade vart jätte kul att umgås med någon ung mamma eller pappa då. Jag söker helst efter er som är 19 + dvs födda 1991 och uppåt. Inget illa menat till er andra men vill kunna umgås med folk som är i närheten av min ålder. ( Ni förstår säkert vad jag menar. *hoppas*

På dagarna gör vi inte så förfärligt mycket promenerar osv, hade vart kul att ha någon att promenera med.
    Och så bloggar jag om mitt liv som ensamstående ung mamma, läs gärna bloggen:
    www.ystrandvik.blogspot.com. <3

Och är det så att du tycker att det hade vart kul att umgås så kan du antingen skicka ett medelande till mig på facebook ( Yvonne Strandvik Gumbo) eller skriva en kommentar i min blogg. jag är nämligen inte inne här så ofta.. Btw Bor i Frölunda 
    Hejsan =) jag är född 89. och har 2 söner födda -07 och -09. Tänkte tipsa om en Ung mamma grupp som ägerrum varje onsdag i Angered, Hir kommer unga mammor från hela göteborg, och umgås, fikar pysslar, Vi har en egen jätte fin och stor lokal, gott om plats för många mammor barn, (barnvagnar) och massor av lek. 
    Jag möter glädjerligen upp dig om du inte hittar vägen från spårvagnen. Du är varmt välkommen. Kontakta mig på FB   Caroline khoshnaw   ,eller       Diana på guts   
  • 18år
    Vixx skrev 2011-04-05 12:15:36 följande:
    Göteborg :)
    Jag tror redan vi är lite smått bekanta. Genom tidigare skola. Känner igen dig.
  • Fatima89

gruppen heter ju "unga mammor i göteborg" så kanske lite mer exakt var man bor (stadsdel kanske?)
    Göteborg -Angered här =) 

Svar på tråden Unga mammor i göteborg?