• Anonym (ledsen)

han skickar K*k bilder

han skickar bilder på sin k*k till en vän till mig för hon stöter på honom,fast hon verkligen inte gör det.han tror att han e gudsgåva till kvinnorna..han har gjorde detta för två år sen men till en då okänd person,jag förlåt,då det var endast en bild!!

och nu har han gjort det igen,

och jag vet inte vad jag ska göra,

jag älskar han,men vad han gör det är en gåta :( han f*n gör man så??

vi har hus tillsammans men inga barn,planerade dock......

• Svar på tråden han skickar K*k bilder
  • Nismo

Bussiga klubben...
    Du får nog ta ett snack med både honom och
    kanske din kompis med, om du inte redan gjort det.

Fråga han varför han håller på och fjantar sig sådär. 

• Tussilago83

Håller med föregående. Ta ett snack med dem båda, jag tror inte att bara HAN är den skyldige i den här frågan...

If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass!!
  • Kamillah

Haha! Urk, vilket svin...
    Men, han kanske blir triggad/utmanad av din vän att göra det och vill bli smickrad?

(Fast ändå...urk.) 

• Anonym

VA?
    Skillnad om han skickat till dig..
    fråga om han tycker det är ok att du skickar bild på din fitta till hans kompis....

• beccagranen

Jag skulle helt enkelt ta en bild på en f***a från google och ladda ner till mobilen, och skicka bilden till sambon (när jag inte är hemma) och skrivit någon stötande som till **** (sambons kompis namn) eller dyl. alt inget alls. Bara för att se hur han reagera. Förhoppningsvis skulle han svarat med något i stil med "mums" alt. "nu blir jag allt sugen" så skulle du svarat helt förvånad " va? vadå" eller "åf fick du den bilden?". Sen hade ni snackat när ni kom hem, för det är inte okej.

• Anonym

Usch vem f*n vill se den pansarvagnen?Spöke
    Nej du ta ett snack med honom, inte skulle jag va ihop med en sån kille, usch

• Anonym (ledsen)

nu har han som sagt gjort det till en tjej vi knappt tjänner,hon är förtvivlad,och jag e tom. lyckades hålla mig å jobb,men sen kom det på bussen hem,han skäms o försöker förklara.. han tycker det e fan att mina vänner e sanna!!!
    saken e den att vi e inte typ 18,vi träffades för 5år sen +
    han e snart 30 o jag e hans första långa förhållande,

tack för alla råd,

iväg till jobb igen..

Svar på tråden han skickar K*k bilder