• Anonym (Kåt)

Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej

Sitter här dyblöt av bara tanken på att ha sex eller web cam sex med en tjej, någon som känner samma?

• Svar på tråden Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej
  • Anonym (Kåt)

Jag har sambo men bara tanken på att ha sex med en tjej plus att min sambo har sagt att vi kan ha en tjej till med.

• Kamillah
    Anonym (Kåt) skrev 2011-01-20 12:21:40 följande:
    Jag har sambo men bara tanken på att ha sex med en tjej plus att min sambo har sagt att vi kan ha en tjej till med.
    Vilket kön har din sambo?
  • lykantrophona
    Anonym (Kåt) skrev 2011-01-20 12:21:40 följande:
    men... din sexualitet är inte samma sak som ditt civilstånd.

Tänder du på båda könen -> bi
    Tänder du på motsatt -> hetero
    Tänder du på samma -> homo

Att du inte är intresserad av att bli ihop med en tjej just nu är något annat. Finns ju gott om straighta kvinnor som bara vill ligga och inte vill bli ihop med män just nu heller.

*mutter mutter*
  • Anonym (Kåt)

Kamillah: kille

lyckantrophona: Jag är hetero men skulle vilja testa tjej sex men är inte homo eller bi, skulle bara vilja experimentera lite.......

• Anonym (Kåt)

goasmulan71: jo kanske. är du bi?

• Trust me

Hobbybi var det en kvinna som kallade det för en gång.

• Loriyana

Men det är stor skillnad på att ha sex med en tjej och att ha en trekant. Är det en trekant du vill ha (dvs du, din sambo + en tjej) eller vill du ha sex med en tjej? För en tjej som är lesbisk eller bi kanske inte alls går med på att din sambo är med i bilden.

Svar på tråden Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej