-
-
Svar på tråden Vad tyckte du var BÄST under hela förlossningen?
-
Den helt underbara BM!
Hon gjorde allt för att jag skulle slippa bli snittad en gång till.
-
Personalen =) jag var typ den enda i Gävle som födde barn då så jag hade all uppmärksamhet. Men det allra bästa var väl iofs när de la min bebis på magen!
-
Att den tog slut.
-
Om man räknar bort när barnen kom upp på min mage, så har det varit när deras pappa bar de för första gången.. Den stoltheten, glädjen och rädslan i hans ögon är ett stort minne för livet
)
-
Lustgasen
-
..vilket påminner mig om att jag var så illa däran efter förlossningen att barnet bara kom upp och hälsade på mig lite snabbt innan han lämnades över till sin av stolthet gråtande far. Medan läkaren trixade med mig hörde jag i dimman "välkommen till världen lilla vän, detta är pappas i-phone. Den får du inte leka med"fru edinge skrev 2011-01-21 07:48:28 följande:Om man räknar bort när barnen kom upp på min mage, så har det varit när deras pappa bar de för första gången.. Den stoltheten, glädjen och rädslan i hans ögon är ett stort minne för livet
)
-
Mariohn skrev 2011-01-21 07:45:16 följande:Att den tog slut.
-
Eh. Jag vet inte faktiskt. Kan inte komma på något positivt alls förutom att det kom ut en fantastisk liten varelse såklart.
Min mamma som var med var förmodligen underbar, men tyvärr minns jag inget av det eftersom jag var helt panikslagen och säker på att min lilla bebis skulle döBarnmorskan var jättetrevlig, men det bleknade också liksom bort. Tyvärr.... och ändå vill man göra om det.
-
Akutsnittet
annars var både morfin och EDA nice ;) -
Första barnet:
När jag fick upp sonen på magen och fick se honom för första gången.
Andra barnet:
När narkosläkaren kom in och berättade att allt var bra med sonen.