PeeGee skrev 2011-01-21 16:58:30 följande:
Ok, som nån sa: anledningen till att det gör ont är att det just nu inte är läge att ha en styv kuk i rumpan. Låt hemmisarna läka först - gå till doktorn om de är envisa - för även om det är ett långsökt scenario så kan i värsta fall ge dig själv blodförgiftning: sprucken homorojd plus avföringsbakterier = högre risk än vanligt för att ska en inflammation av nåt slag.
För det andra: jag känner nån som gjorde xylocaingrejen (av första-gångs-skäl, inte av hemorojd-skäl), och saken är den att det visserligen gjorde precis den nytta som förväntades i stjärten på mottagaren, men salvan smetade av sig på givaren, så att han förlorade känseln i penisen. Han sa att det var första gången i hans liv han fejkat en orgasm. Ett bedövat ollon är inte idealiskt när man ska njuta av varandra - precis som en skadad rumpa.
men jag har haft mina hemmisar i över 7 år minst!, så dom lär inte läka, sedan när det gäller sprickorna jag har i rumpan så kommer det ju bajsrester dit varje gång jag bajsar ändå.
förstår vad du menar med att bedövningsalvan ska skickas vidare till killen, men jag har haft det förut o han har inte kännt av det som tur är

eller tur var kanske man ska säga, det är ju olika, fast vi använde iofs kondom;)