• Anonym (mia)

vågar man ha analsex o smörja med xylocain så att d inte gör ont (hemoroyder)

hej ursäkta en pinsam fråga men jag vill veta. jag kan ej ha slidsex pga vaginism, men jag provade igår att smörja i rumpan med xylocain eftersom jag har lite hemoroyder o sedan hade vi analsex o det gjorde då inte ett dugg ont eftersom xylocain innehåller bedövning. kan det vara skadligt farligt på något sätt med analsex???

vill endast ha seriösa svar tack!!

• Svar på tråden vågar man ha analsex o smörja med xylocain så att d inte gör ont (hemoroyder)
  • Anonym (hemulen)

jag kan tänka så här...att om du tar bort smärtan så märker du inte om det blir för hårt och du skadar  dig. kan man inte utan smärtlindring i baken, så ska man väl inte ha ballen där .

• Anonym (mia)

ok! men jag tänkte att bajset kommer ju ändå ut från det hålet o om man kör försiktigt typ 1-2 minuter o sedan har jag ju bara xylocail 1 cm in o det är väl bara lokalbedövande?? jag tänkte de som har vestibulit får ju utskrivet av läkaren bedövning för att kunna ha sex, då borde det ju inte vara farligt, men jag har ju som sagt ingen aning det är ju därför jag skriver här o frågar

• redneck girl

är det för hemisarna du har ont, kan du ju be att de kanske kan ta och knipsa dom åt dig . säg att du har vestibulit och det vore bra om det gick att använda det andra hålet utan problem iaf . kan tänka som hemulen att rumpan är ju iaf lite skillnad mot musen att köra i. man skadar sig nog lättare i tvåan .

• Tuesday

Gör det inte ont efteråt så är det nog lugnt men det vet du ju inte innan... Prata med en läkare, det vore väl skönt att bli av med dem?

• Anonym (mia)

men guud! det vågar jag inte! vad ska jag säga? jag kan väl inte säga till läkaren att jag vill ha analsex???
    på vad sätt kan man skada sig? kan det vara skadligt med a-sex? hur då? hemoroyderna har jag haft i säkert 7 år minst! typ som blåa klumpar ytters kring ändtarmsöppningen sedan som små sprickor. men jag lider inte så mycket av dom annars utan bara när det blir a-sex då svider det lixom o det måste ju bero på dem??

• PeeGee

Ok, som nån sa: anledningen till att det gör ont är att det just nu inte är läge att ha en styv kuk i rumpan. Låt hemmisarna läka först - gå till doktorn om de är envisa -  för även om det är ett långsökt scenario så kan i värsta fall ge dig själv blodförgiftning: sprucken homorojd plus avföringsbakterier = högre risk än vanligt för att ska en inflammation av nåt slag.

För det andra: jag känner nån som gjorde xylocaingrejen (av första-gångs-skäl, inte av hemorojd-skäl), och saken är den att det visserligen gjorde precis den nytta som förväntades i stjärten på mottagaren, men salvan smetade av sig på givaren, så att han förlorade känseln i penisen. Han sa att det var första gången i hans liv han fejkat en orgasm. Ett bedövat ollon är inte idealiskt när man ska njuta av varandra - precis som en skadad rumpa.

• Anonym (mia)
    PeeGee skrev 2011-01-21 16:58:30 följande:
    Ok, som nån sa: anledningen till att det gör ont är att det just nu inte är läge att ha en styv kuk i rumpan. Låt hemmisarna läka först - gå till doktorn om de är envisa -  för även om det är ett långsökt scenario så kan i värsta fall ge dig själv blodförgiftning: sprucken homorojd plus avföringsbakterier = högre risk än vanligt för att ska en inflammation av nåt slag.

För det andra: jag känner nån som gjorde xylocaingrejen (av första-gångs-skäl, inte av hemorojd-skäl), och saken är den att det visserligen gjorde precis den nytta som förväntades i stjärten på mottagaren, men salvan smetade av sig på givaren, så att han förlorade känseln i penisen. Han sa att det var första gången i hans liv han fejkat en orgasm. Ett bedövat ollon är inte idealiskt när man ska njuta av varandra - precis som en skadad rumpa.
    men jag har haft mina hemmisar i över 7 år minst!, så dom lär inte läka, sedan när det gäller sprickorna jag har i rumpan så kommer det ju bajsrester dit varje gång jag bajsar ändå.

förstår vad du menar med att bedövningsalvan ska skickas vidare till killen, men jag har haft det förut o han har inte kännt av det som tur är eller tur var kanske man ska säga, det är ju olika, fast vi använde iofs kondom;)
  • Just Meee

Jag hade inte vågat ha analsex med bedövningssalva.

Att det gör ont är ju kroppens signal på att man gör fel. (Jag gillar analsex annars.)

• MikeK

Jag skulle säga "ja det är klart du kan ha det". Det är upp till dig, uppenbart har det funkat gången innan, så kör på. Min KK brukar ha den salvan vid analsex, men av andra anledningar och det verkar funka bra eftersom att hon fortsätter använda den.

• lennartsdotter

Skulle inte rekommendera att ha analsex efter att du smort med xylocain. Som redan tagits upp känner du då inte om det går för hårt till och du kan få skador av det. Fixa hemorrojderna först och ha analsex sedan.

• Tuesday
    Anonym (mia) skrev 2011-01-21 16:52:09 följande:
    men guud! det vågar jag inte! vad ska jag säga? jag kan väl inte säga till läkaren att jag vill ha analsex???
    på vad sätt kan man skada sig? kan det vara skadligt med a-sex? hur då? hemoroyderna har jag haft i säkert 7 år minst! typ som blåa klumpar ytters kring ändtarmsöppningen sedan som små sprickor. men jag lider inte så mycket av dom annars utan bara när det blir a-sex då svider det lixom o det måste ju bero på dem??
    Haha ja det skulle nog jag ha sagt :) Nej men du, säg att du besväras av dem, du behöver inte gå in på detaljer. Säg att du haft dem länge och att hemmabehandling inte har hjälpt. Säg att du tycker det är pinsamt också och att du vill bli av med dem. Det där är nog vardagsmat för läkare, jag tror inte att han eller hon kommer höja på ögonbrynen.
Svar på tråden vågar man ha analsex o smörja med xylocain så att d inte gör ont (hemoroyder)