• Anonym (ledsen)

25års present

som rubriken lyder,fick ni någon 25års present av en sambo/kille/man? isåfall vad?

jag fick ett grattis sen gick han upp ur sängen,ingen frukost på sängen inga blommer eller presenter,han vet hur ledsen jag blev.
    båda har fasta jobb så pengar är inget problem...'

med måste fråga,vad fick ni??

• Svar på tråden 25års present
  • Insatt

Jag var inte ihop med min kille när jag fyllde 25, men jag kan inte tänka mig att jag inte hade fått någon present på en sådan födelsedag när man liksom fyller "jämnt". Just nu har jag det dålig med pengar så vi köper inte presenter till varandra för att jag inte ska behöva känna att jag måste köpa nått. Istället gör vi nått tillsammans. Jag brukar köpa och laga lite extra god middag till min sambo och nu när jag fyllde 29 bjöd han mig på restaurang. NÅNTING kan man väl göra för den man älskar på dennes bemärkelsedag tycker jag!

• Anonym (M)

Jag har inte fyllt 25 än, fyller om några veckor. Min födelsedag blir den första vi firar tillsammans, jag och min kille. Han frågade redan för några veckor sen vad jag önskade mig, så vi får se vad det blir. Jag tror att det blir något riktigt bra, för han är ganska lurig.

I julklapp fick jag en jättefin skål som jag hade stått och kollat på när vi va på julmarknad, men jag tyckte att den var för dyr.

Är det första gången ni firar din födelsedag tillsammans?

Han kanske inte firar födelsedagar? Min pappa är sådan, han har aldrig köpt något till oss barn (eller mamma)  på varken födelsedag eller jul, "sådant skit sysslar inte han med". Så det har alltid varit mamma som fixat sådant.

• Nyfiken gul

När jag fyllde 25 fick jag en kryssning av mina kollegor, jag hade inte något fast förhållande men exet var noga med att gratulera mig via sms då han bodde långt bort.

På båten blev jag firad långt in på småtimmarna av både det ena och det andra....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym
    Anonym (ledsen) skrev 2011-01-23 08:44:31 följande:
    som rubriken lyder,fick ni någon 25års present av en sambo/kille/man? isåfall vad?

jag fick ett grattis sen gick han upp ur sängen,ingen frukost på sängen inga blommer eller presenter,han vet hur ledsen jag blev.
    båda har fasta jobb så pengar är inget problem...'

med måste fråga,vad fick ni??
    En ny bilstereo.
  • Anonym (hepp)

Jag fick en resa till Turkiet av min kille när jag fyllde 25år.

• Anonym (ledsen)

fyllde år förra fredagen,tom hans mamma skälde på honom, han kunde bjödit på middag,ellr något,men nejdå......

• Anonym (ledsen)

vi har varit tillsammans i 6år,o alla andra år har han firat mig :(

• Anova

jag fick nog inget.. Tror inte att jag gav honom något heller. Vi brukar inte ge varandra presenter, förutom då vi fyllt 30. Han fick ett bord, jag fick ett halsband. (vi har varit ihop sedan vi var 21 och 22, nu är vi snart 33 och 34).

Ingen av oss är några större firare av våra födelsedagar, och bristen på presenter är något vi gemensamt kommit fram till. Kanske är det dags att ta ett snack med pojkvännen och komma överens om vad som ska ske nästa födelsedag?

• Insatt
    Anonym (ledsen) skrev 2011-01-23 15:32:38 följande:
    fyllde år förra fredagen,tom hans mamma skälde på honom, han kunde bjödit på middag,ellr något,men nejdå......
    Grattis i efterskott. Ja det var faktiskt rätt dålig stil av honom! Särskilt om han firat dig alla andra år.
  • Anonym (M)

Ok, det var ju konstigt att han inte gav dig något nu när han gjort det innan.

Köp inget till honom när han fyller år! Och så tycker jag att du ska ta och unna dig själv något extra fint nu, som plåster på såren.

• Anonym (ledsen)

tack, :) fick presentkort på upplevese av jobbet,blir spa för mig o en kompis,han kan stanna hemma,hehe

tack för alla svar,
    det är inte presenter som är de viktigaste utan bara något extra,en ros? en god middag,något extra,en fin dikt,jag e inte svår eller kräsen,,

tvärt om jag e så enkel.

• Insatt
    Anonym (ledsen) skrev 2011-01-23 16:36:32 följande:
    tack, :) fick presentkort på upplevese av jobbet,blir spa för mig o en kompis,han kan stanna hemma,hehe

tack för alla svar,
    det är inte presenter som är de viktigaste utan bara något extra,en ros? en god middag,något extra,en fin dikt,jag e inte svår eller kräsen,,

tvärt om jag e så enkel.
    Nej, det är klart det inte handlar om själva presenten, det handlar om att bli uppmärksammad, att känna den man är ihop med bryr sig och ansträngt sig lite för en på bemärkelsedagen!
Svar på tråden 25års present