Inlägg från: Lejonkungen1 |Visa alla inlägg
  • Lejonkungen1

    vänner sökes runt Jönköping

    Synd att du bor så långt bort. Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland.
    (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder)
  • Lejonkungen1
    marsmarsmåne skrev 2011-01-24 14:43:30 följande:
    Hej vi är många runt jkpg som vill lära känna fler småbarns föräldrar titta in i
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54776931.html
    Synd att du bor så långt bort. Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland.
    (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder)
  • Lejonkungen1
    ChaKaR skrev 2011-01-26 11:58:57 följande:
    man skulle kanske bestämma träff för oss alla? :)
    Självklart!
  • Lejonkungen1
    ulrika79sundsvall skrev 2011-02-15 21:27:46 följande:
    hej, jag lär gärna känna lite mammor med. flyttar till jönköping i maj/juni.. gift 4-barnsmamma,,fyller 32år i maj.. promenader, fikor, utflykter med barnen är perfekt med andra barnfamiljer... skriv gärna
    Synd att du bor så långt bort. Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland.
    (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder)
  • Lejonkungen1
    Adnama skrev 2011-04-12 22:57:39 följande:
    Vi bor i värnamo och hittar gärna på något...:) Alltid kul att träffa nytt folk !
    Synd att du bor så långt bort. Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland.
    (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder)
    OBS!

    Vi bor utanför Värnamo!
Svar på tråden vänner sökes runt Jönköping