• Anonym (TS)

Skulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?

De alternativ som inte finns kan ni helt enkelt inte rösta på. Så rösta på det som passar bäst =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 15:03
    bisexuella får rösta som att de är gay =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 20:24
    Folk tycker tydligen att man ska ha en anledning att starta omröstningar =)

Det började som en diskussion om heterosexuella tycker det är jobbigt att dela omklädningsrum med homosexuella. Och sen vidare till om straighta helst skulle dela med en flata eller en bög. Om det ligger mer i det än sexualiteten. Jag tyckte frågeställningen var intressant och gjorde en omröstning =)

För mig är det intressant att veta om kvinnor stör sig på att ha med mig i omklädningsrummet. Även om jag varken glor eller raggar...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 20:47
    Omröstning om huruvida det stör folk alls att dela omklädningsrum med homosexuella.
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m56884489.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Jag (man) har delat omklädningsrum (och dusch) med både män och kvinnor, ett flertal homosexuella män som jag vet om och även om jag inte vet säkert så är det statistiskt osannolikt att ingen av kvinnorna har varit homosexuell.

Det spelar mig ingen roll vem som byter om var.

I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do.
  • DenNamnbitne

Jag (man) tycker inte att det spelar någon som helst roll vem som är i omklädningsrummen. Jag tycker att det är lite synd att man gjort dem könsuppdelade.

• mamzer

Vem jag delar omklädningsrum med och hur bekväm jag känner mig i omklädningsrummet har ingenting med sexuella preferenser att göra, mina egna eller andras.

A minority is always compelled to think. That is the blessing of being in the minority. (Leo Baeck)
  • Sense of happiness

Jag är straight tjej och struntar i vilka som befinner sig i omklädningsrummet.

♥ Isabelle ♥ Linnea ♥ Jonathan ♥ Nathaniel ♥ Vincent ♥
  • Anonym (TS)
    DenNamnbitne skrev 2011-01-23 16:04:51 följande:
    Men vad många lustiga svarsalternativ
    Varför är de lustiga =)
  • Anonym (M)

Straight tjej som helst delar med flata.

Jag skulle känna mig obekväm med att klä av mig naken i närheten av en främmande man, varesig han är bög eller inte.

• LillaMammis

Jag är straight tjej och struntar i vilka som befinner sig i omklädningsrummet.
     Folks läggning berör mig inte. Alla är människor och det är det enda jag bryr mig om!

Jag och mina barn gör världen lycklig
  • semlorna

Jag tycker det är oviktigt vilken sexuell läggning dom andra i omklädningsrummet har och det spelar mig heller ingen roll. Dock är jag nöjd med att dela omklädningsrum med enbart kvinnor så mitt svarsalternativ finns inte.

Jag är kvinna och delar helst omklädningsrum med kvinnor oavsett läggning.

• Neko

Bisexuell tjej, spelar ingen roll vilka som är i omklädningsrummet =)

Svar på tråden Skulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?