• Anonym (TS)

Skulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?

De alternativ som inte finns kan ni helt enkelt inte rösta på. Så rösta på det som passar bäst =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 15:03
    bisexuella får rösta som att de är gay =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 20:24
    Folk tycker tydligen att man ska ha en anledning att starta omröstningar =)

Det började som en diskussion om heterosexuella tycker det är jobbigt att dela omklädningsrum med homosexuella. Och sen vidare till om straighta helst skulle dela med en flata eller en bög. Om det ligger mer i det än sexualiteten. Jag tyckte frågeställningen var intressant och gjorde en omröstning =)

För mig är det intressant att veta om kvinnor stör sig på att ha med mig i omklädningsrummet. Även om jag varken glor eller raggar...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 20:47
    Omröstning om huruvida det stör folk alls att dela omklädningsrum med homosexuella.
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m56884489.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?
  • Anonym (TS)
    DenNamnbitne skrev 2011-01-23 16:04:51 följande:
    Men vad många lustiga svarsalternativ
    Varför är de lustiga =)
  • Anonym (TS)
    semlorna skrev 2011-01-23 16:32:55 följande:
    Jag tycker det är oviktigt vilken sexuell läggning dom andra i omklädningsrummet har och det spelar mig heller ingen roll. Dock är jag nöjd med att dela omklädningsrum med enbart kvinnor så mitt svarsalternativ finns inte.

Jag är kvinna och delar helst omklädningsrum med kvinnor oavsett läggning.
    Rösta på flata isåfall. Jag har medvetet valt bort det alternativet eftersom originalfrågan är om man helst skulle dela med en flata eller en bög. Efter diskussion i en annan tråd. =)
  • Anonym (TS)
    puss skrev 2011-01-23 16:39:55 följande:
    en flata såklart. annars har man ju ingen chans
    Ha. Chans för vad?
  • Anonym (TS)
    puss skrev 2011-01-23 16:43:17 följande:
    lite nice sex, såklart. för svårt fört mig att ragga upp en bög.
    Fast om du vill ha henne så räknas du till flata (i den här omröstningen =) och då kan du ju inte rösta på det =)
  • Anonym (TS)
    Add3 skrev 2011-01-23 16:54:36 följande:
    Allt jag kan säga är...WUT???
    why?
  • Anonym (TS)
    puss skrev 2011-01-23 16:57:37 följande:
    fan också. nu blir jag utan igen
    Sorry. Men om du väljer att det inte spelar nån roll så kanske du har chans på nån...
  • Anonym (TS)
    Add3 skrev 2011-01-23 17:36:50 följande:
    Tja, till att börja med: utan en problematiserande frågeställning, varför är det intressant vem man vill dela omklädningsrum med? Vad har det för intresse för dig? För andra? För någon?
    Det började som en dikussion om heterosexuella tycker det är jobbigt att dela omklädningsrum med homosexuella. Och sen vidare till om straighta helst skulle dela med en flata eller en bög. Om det ligger mer i det än sexualiteten. Jag tyckte frågeställningen var intressant och gjorde en omröstning =)

För mig är det intressant att veta om kvinnor stör sig på att ha med mig i omklädningsrummet. Även om jag varken glor eller raggar...
  • Anonym (TS)
    Mei skrev 2011-01-23 17:55:48 följande:
    Kanske är man lite sugen ändå? Eller vill kolla om man är gångbar? Eller fantisera?

Nu röstade jag att jag struntar i läggningen på dem i omklädningsrummet men tvekade en liten stund. För jag är allt lite nyfiken på tanken med en tjej.  
    Men skulle du ragga upp nån i ett omklädningsrum? =)
  • Anonym (TS)
    sahara sahara skrev 2011-01-23 18:50:28 följande:
    Jag tror att det kommer sig av att man vill dela omklädningsrum med andra kvinnor - oavsett sexuell läggning. Eftersom det inte fanns med som alternativ så är "med en flata" det som kommer närmast.

Jag är flata, och måste jag välja mellan att byta om med en bög och med en heterokille hade jag valt bögen, men jag föredrar enkönade omklädningsrum. Ergo röstade jag "med en straight tjej". Det betyder inte att jag inte vill dela omklädningsrum med andra flator.
    Kanske borde skrivit nåt annat som alternativ där. Typ bara tjejer. Men huvudfrågan var egentligen riktad till straighta eftersom det blir mer invecklade alternativ för homosexuella.
  • Anonym (TS)
    Mei skrev 2011-01-23 19:53:26 följande:
    Absolut inte under några som helst omständigheter!! Jag raggar inte på tjejer alls. Jag kollar inte in tjejer i omklädningsrummet heller. Usch, det kanske lät så  Jag tycker man ska respektera folks privata sfär och i omklädningsrum blir det extra viktigt att inte hålla på och kolla in folk.  Menade mer på fantasiplanet.

Kollar in någon enstaka tjej ibland som jag tycker är attraktiv. Men det brukra vara i andra sammanhang. Hade en föreläsare en gång som var grymt attraktiv på alla möjliga sätt. Hade hon varit inne på tjejer och raggat på mig så hade jag gärna testat och sett hur långt jag kunde gå utan att vara oärlig mot henne eller mig.
    Nej det trodde jag inte heller. Ville bara poängtera att även om man är gay så är omklädningsrum knappast ett raggningsställe för de flesta =)
  • Anonym (TS)
    Binary skrev 2011-01-23 22:50:32 följande:
    Vad har personens sexualitet för betydelse? Om en gaykille skulle se mig och tycka att jag var snygg skulle jag ta det som en komplimang, även om jag själv inte svänger åt det hållet (hålet?)

Jag tvekar rätt väldigt extremt jädra mycket på att bara för att en gay kille/tjej tycker att du är snygg, att denn* kommer att våldta dig i omklädningsrummet bara för den sakens skull
    Ja precis. =)
Svar på tråden Skulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?