Anmäld till länsstyrelsen?
Thugs skrev 2011-01-23 19:28:13 följande:
Jag kan inte komma på att det skulle kunna vara något annat än hunden... Vi har ju inga andra djur... Jo visst han skäller när posten kommer eller när någon går in på gården. Han vandes att vara ensam när han var valp så han stresskäller eller ylar inte för att han är ensam.Jag ska ringa imorgon, hoppas inte att det blir några allvarliga följder, här finns inget hunddagis och om jag ska lämna honom till en dagmatte så måste jag köra tre min extra "åt fel håll" innan klockan 4,30 på morgonen... men måste jag så måste jag...
Som matte känner jag min hund och jag anser inte att han mår dåligt, såklart har jag dåligt samvete för att jag vet att han är ensam. Han har aldrig förstört något hemma han har inte heller kissat eller bajsat inne. Om han skulle vara stressad över att vara ensam borde han väl visa det? När jag kommer från jobbet så är det alltid tyst hemma och likadant när jag åker på morgonen...
hunddagis här där jag bor kostar 100kr om dagen, 90kr om dagen om man har mån-fre och det har vi inte råd med :/