Är detta på riktigt? Tappar hakan och förfäras!!!
http://tv.expressen.se/galna%2Bklipp/1.2301561/natstorm-mot-brutal-bebis-yogaÄr detta på riktigt!? Mår illa när jag ser detta!!
Jag bara sitter och munnen öppen och gapar. Så hemskt... det är en liten bebis, Hur sjuk må man inte vara om man kastar omkring en bebis så där...... är helt chokad att det är okej. Att hon inte polisanmäls eller något.
HUVVA!
Ja det är helt j-a galet! Har aldrig sett något liknande! Jag hoppas det bara är nån mediagrej, och att det är en docka hon slänger med.
mår ännu mer illa än jag gjorde innan ! Varför lär jag mig aldrig att inte titta på klipp fårn FL :(
Men herregud! Det bara måste vara en docka! Man kan inte göra sådär med en bebis! Då går de sönder!!!!
Men fy f---------n!!!!! Jag känner att jag bara vill ruska om den där kvinnan lika som hon gör med den stackars bebisen!!
Det var nog ett av det hemskaste jag sett!!! Helt makabert ju. Stackars lilla bebis. Om han/hon inte får hjärnskador så är det ju ett under. Det lilla barnets hjärna måste ju slungas runt. Usch, jag mådde faktiskt också illa av att se det...det kändes som om man fick bevittna hur ett annars helt friskt och normalt barn får en hjärnskada för livet. Av en totalt okänslig människa - usch!!!
Fast den svenske läkaren som kommenterade det sade väl ingenting om att det kunde leda till hjärnskador? Däremot sade han att risken fanns att man tappade barnet och att armar och ben skadades.
Det ser ju verkligen inte trevligt ut, men det är nog inte så hemskt som det ser ut heller. Det är nog inte helt ovanligt att barn i Ryssland och sådär börjar med den sortens "övningar" redan i tidig ålder.
Nej, läkaren sa inte det. Det var bara min egen upplevelse av vad som kan ske. Jag tycker fortfarande att det ser hemskt ut... Men som du skriver så är det nog inte ovanligt i ryssland. Kanske, stackars barn...
Men.. bebisen är ju verkligen helt stel, huvudet är helt upprätt hela tiden, kan det verkligen vara så? Den rör ju aldrig på någon kroppsdel. Benen är i samma position hela tiden. Är det för att den är helt paralyserad? Annars kan ju inte en så liten bebis hålla huvudet uppe.
Jag önskar verkligen att det är en docka...
Jag känner spontant att det MÅSTE vara en docka! Mest för att det var enda sättet som kunde få mig att titta klart på videon...
Tänk hur varsamt man själv hanterar en 2 veckor gammal baby? Fy vilken obehaglig film...
lillalois.blogg.se