• Anonym (Ovilligt sexlös)

Sambon vill inte

Jag och min sambo har sex MAX 1 gång i månaden, och det är bara om Jag tar och förför honom innan, han gör inga som helst försök att få vårat numera havererade sexliv att fungera, jag har blivit slickad kanske... 2 ggr de senaste 4 månaderna. :S jag måste be om att få suga av honom, för då kanske, Kanske att man kan få lite sex, och inte ens då är han särskilt sugen, någon som har någon idé varför det är så här ? Eller sitter i samma båt kanske.

• Svar på tråden Sambon vill inte
  • Anonym (m)

Har du och din sambo pratat om varför det är så?
    Tror orsaken ibland kan vara stress, oro, någon medicin (eller ålder?).

Även om han inte är sugen, så kan han väl "hjälpa dig" att få det skönt så du slipper lida.

• Anonym (fick inge)

"måste be om att få suga av honom"

Heh jag har begärt avsugning i 14 år men inte fått nån ännu... Enda hon säger är att kanske du får en dag ... jo det tror jag me...
    och om jag tar upp det mera än en gång i halvåret så tjatar jag och gör så hon säkert inte vill det .. men va fan .. Obestämd

(blir förövrigt av visad 9/10ggr.. kanske dags för annat...)

• Anonym (Ovilligt sexlös)

Fy farao ! :D igår hände det ! :D fick ordentligt med sex och blev även slickad ! :D på HANS initiativ. :D sen hade vi sex IGEN när vi lagt oss. :) undra vad som hänt... :P nu känner man igen att kanske, kanske är inte allt hopp ute ändå. :) men vi får väl se när något sådant här händer nästa gång... ;)

Svar på tråden Sambon vill inte