• C R

Atlantic Caldera Village,Kreta???

Har precis bokat en resa för familjen till Kreta Atlantic Caldera Village, Agia Marina.
    Är det någom sonm varit där??
    Vi åker i slutet av augusti, är det supervarmt då? Tänker mest på sonen som är 3 1/2 år då!!

• Svar på tråden Atlantic Caldera Village,Kreta???
  • Rödklövern

Jag undrar jag med...funderar även på den mycket branta backen till hotellet. Är den jättelång?

• Marsflickan78

Hej! Har själv inte bott på just det hotellet men på Oscar Suites (Fritidsresor) och därifrån såg man till Caldera Beech. Backen upp till hotellet var rätt lång, samma till vårt hotell. Det är lite jobbigt att gå uppför en backe i värmen och speciellt när man reser med barn. Nu hade inte vi barn när vi var där men tyckte det var jobbigt. Vet ett par som bott på Caldera och de var nöjda, förutom det här med backen då.

• Veronika07

Vi bodde på det hotellet 2008 och var supernöjda! Jag var gravid i v 26 så backen var väldigt jobbig, fick stanna minst två gånger på vägen upp, men det gick bra ändå. Den kanske fungerar bra mot spring i benen Flört Vi åkte runt den 25 aug och det var riktigt varmt mitt på dagen men då kan man hålla sig inne och vila. Det finns en inomhuspool men vattnet i den var iskallt. Maten var toppen, jag kunde inte äta allt pga graviditeten men det jag åt var supergott. Personalen var trevliga och hjälpsamma, jag blev dålig och fick lite ont i magen en natt och då ordnade de mackor och frukt utan problem Glad. Det var en familj med 3 barn med på samma resa och de berättade att de var tredje gången de åkte till samma hotell så jag antar att det fungerar bra med barn också. Kan tillägga att våran enrumslägenhet var väldigt liten, hade inte fungerat att ha barn med i den. Extrasängen bestod av en fåtölj som man drog ut och ja just det om de inte har bytt ut sängarna så kanske ni måste köpa en badmadrass eller nått för de var riktigt hårda. Hmm låter som om vi borde varit missnöjda med en del saker men det var vi inte Glad. Funderade på att åka dit igen men det fanns ingen lekplats, fast det kan de ju ha ordnat sen dess. Hoppas ni får en trevlig resa!

Svar på tråden Atlantic Caldera Village,Kreta???