• Milos pappa

*asg*

Nybliven pappa som trots tre veckors sömnbrist inte kan sluta skratta åt en alldeles förträfflig blogg - www.malinbirgersson.blogspot.com - kolla in den och njut! Har sett den cirkulera här på FL men  var tvungen att tipsa om den igen. Lysande!!!

• Svar på tråden *asg*
  • Fluffskalle

Tack för tipset. Lagt den i favoriter, den såg lite kul ut. Ska kolla senare!

• Milos pappa

Ja, den är en klar favorit här - blivit beroende! hehe

• Milos pappa

Vad kul att fler gillar den! ;D
    Hennes tolkningar av aftonbladets nyheter är i en klass för sig!

• rockmama

jag digga när de var på badhuset xD
    jag skulle döö om min son skrek något sånt. hemskt! men hemskt roligt!

• Milos pappa

Haha ja det skulle va lite pinsamt! *asg* Läser du igenom gamla blogginlägg hos henne så kommer du skratta ihjäl dig åt hennes dotter. Jag gör det i alla fall!

• JohannasSaga

Aaaah vad KUL! Jag länkade också till Meekatts blogg häromdagen här på FL. Kul att den sprids för den är verkligen helt lysande som du skriver Milos Pappa! Absolut den roligaste bloggen jag läst och jag läser massor av bloggar! ;D Alla borde läsa den för att få sig dagens skrattattack!

• Milos pappa

Ja, jag älskar den Meekatt! Haha, kul att du hittade inlägget här! Sprider din blogg bland alla jag känner så du vet! ;D

• Milos pappa

Måste bara puffa upp den här igen! Precis suttit och skrattat åt gårdagens inlägg i en halvtimme! ;)

Svar på tråden *asg*