• Tove b

Tips på heminrednings homeparty!?

Hejsan!
    Det är så att jag skulle vilja vara värdinna för ett homeparty med heminredning nu i vår. Jag skulle därför vara tacksam över förslag på inredningsföretag som gör detta och vilka era erfarenheter är av dessa, saker som var bra och dåliga, vilken stil de har, bra eller dåliga säljare, dyra eller prisvärda produkter, bra el dåligt urval av produkter osv.?   Ja, allt som ni vill dela med er av :)

• Svar på tråden Tips på heminrednings homeparty!?
  • Miss Juni

Jag säljer själv Zelected By Houze, så jag röstar helt klart för dom!
    Kikade även på Perfect Home, när jag skulle välja företag - men tycker ZBH är outstanding!
    Det har så himla många fina saker!! Man känner verkligen HA BEGÄR när man kikar i katalogen!!   : )

Vart bor du? Bor du i mellanskåne, så kommer jag gärna hem till dej och visar min kollektion.
    Annars kan man anmäla sig på ZBH:s hemsida, och där knappa in att man är intresserad av en visning.

Under januari och februari finns lite extra erbjudanden just för värdinnan!

Lycka till!!

Hälsningar Jessica

[email protected]
  • Änglahår74

Instämmer! Zelected by Houze är oslagbart. Såg mycket fint och prisvärt!!

• idakarlsson78

Ett tips är att göra en intresseanmälan på företagets hemsida. Jag är konsult hos Perfect Home och vi ringer upp de som anmält sitt intresse och är mer än glada att få hjälpa till! www.perfecthome.se

Svar på tråden Tips på heminrednings homeparty!?