• jejono

Har jag inte kämpat tillräckligt?

Du kämpar bra för din dotters skull. Bra jobbat MEN kanske dags att han själv börjar hämta er dotter? Ska väl inte vara så att han styr hela ditt liv. tycker du gjort mycket bra MEN nog fan ska du sluta serva honom....Vill han träffa er dotter så löser han det, Vill han inte ja vad mer kan du göra? Dags för honom att mogna.Lycka till men du kan inte lösa allt till honom haan måste ju vilja själv träffa sin dotter:)

• jejono
    paron skrev 2011-02-01 12:06:39 följande:
    Jag vet att han måste börja visa lite engagemang för dottern sin. Men jag lämnar och hämtar bara för att hon ska få träffa sin pappa, också för att jag själv ska få vila och andas ut en dag. Det är det enda tillfället för mig att få vara lite själv.
    Jag ska ställa lite mer krav på honom på samarbetssamtalet och säga att jag inte ställr upp på allting längre.
    Bra tänkt och även bra för barnets skull. Skönt att höra att någon tänker så. Kämpa på föe er skull. Lämmna över lite ansvar åt gången på lång sikt kan det ju hjälpa och till slut förstår han säkert att om du lämnar och han hämtar. Tror säkert han är van att bli serverad en hel del och då slipper man ju mycket... Lycka till
Svar på tråden Har jag inte kämpat tillräckligt?