Har jag inte kämpat tillräckligt?
Vad behöver du hjälp med då ts? Du har fått hjälp av några som talat om hur systemet funkar för dig, precisera vad mer du behöver hjälp med.
Vad behöver du hjälp med då ts? Du har fått hjälp av några som talat om hur systemet funkar för dig, precisera vad mer du behöver hjälp med.
Undrar ni nåt får ni fråga skriver du oxå! Ja du ni har gv så jag vet inte vad du ska göra faktiskt har inte varit i din specifika sits. Men högskola el ja universitet har jag gått o 3 mil är inte långt du kan alltid pendla o söka kooperativt dagis för där räcker det med att en vårdnadshavare skriver på sen kan du alltid ändra taktik men är ju inte min sak egentligen
@h8him hade inte kunnat sagt det bättre du fick fram det som jag inte fick fram
Oj vilket liv det blivit i tråden. Jag har en fundering ts du bara klagar o klagar på pappan, han bryr sig inte, vill inte ha barnet, vill BARA förstöra för dig för du inte ska få plugga o få ditt drömyrke. Du får inte titta in o se hur de bor osv osv osv. Gör pappan nånting bra ts i dina ögon? För mig känns det som du bara fokuserar på negativa saker o upplevelser, ja jag gör som du o läser mellan dina rader precis som du läser in sånt vi inte skrivit. Sen undrar jag oxå varför du tillåter pappan ha sånn makt i ditt liv? För skulle du inte tillåta det då hade du fixat till det med plugg bli sambo o bli självförsörjande ändå utan att haka upp dig på papper hit o dit. Du har fått konkreta tips på dagis som inte kräver underskrift av två bla. Mitt råd ts ta makt i ditt liv igen men med rätt verktyg så ni alla tre kan bli lyckliga o göra det bästa för barnet.
Ts jag tycker det är jättebra att du läser på vad som gäller med lagar o allt vad som kan tänkas behöva vetas, då kommer du även ett steg närmare att ta befäl i ditt liv. Använd kunskapen med sunt förnuft så hoppas jag allt ordnar sig till det bästa för ert barn