• Kya

Hängmage för fan!!! Operation?

jag har en massa löshud över vid magen också. jag har gått ner all vikt och min mage är platt, förutom all extrahud som hänger med ett stort veck på nedredelen av magen.
    det är bara att gilla läget, antar jag. och spara ihop pengar för en operation när man är säker på att ens barnfödardagar är över.

F och L, mina stjärnor :)
  • Kya
    Anonym skrev 2011-01-27 15:43:40 följande:
    Eftersom jag är anonym tar jag det inte som nåt personligt påhopp, det är attityden som finns jag blir så jäkla förbannad på!
    PMS? kaffesugen? sovit dåligt?
    hetsig nanting är du iaf.
  • Kya
    Anonym skrev 2011-01-27 15:55:57 följande:
    Och nu föregick du med gott exempel? Så lågt att smånypas på det viset!
    Ganska naturligt att bli irriterad efter ett sånt fult påhopp! Men jag verkar få fler...
    men det är det jag menar! var är påhoppet som du blev så arg på? tolkar du något av inläggen som påhopp så måste jag anta att det är kaffesug eller något annat som gör att du är grinig.

grejen är den att till viss del drar huden ihop sig, men har viktnedgången varit snabb så är risken stor att huden blir hängig. jag gick upp 21 kilo under min grav, och hade gått ner allt några dagar senare. skönt att bli av med all vikt snabbt, men inte lika roligt att få en kängurupåse på magen.
  • Kya
    Anonym skrev 2011-01-27 16:33:17 följande:
    Det var inte det som var grejen. Det var personen som påpekade "alltid ska nån komma och tjata om träning"....OCH? TS hade inte på nåt vis antytt om hon tränade eller inte. Och för MÅNGA skulle det räcka med att träna magen för att få ordning på den. Att ta till op är det få som behöver. Om man nu inte har kravet att det absolut inte får synas att man fött barn...men då har man väl en lite underlig syn på kropp och själ...
    jamen varför ta det så personligt? det är det jag pratar om, tagga ner några varv för det kan knappast räknas som påhopp.

jag kan svara för mig själv och inte känns det roligt att alltid ha ett stort skinnveck som hänger över byxkanten. det handlar kort sagt om att man vill se så bra som möjligt ut i kläder.
Svar på tråden Hängmage för fan!!! Operation?