• Rosa socka

Har du rätt storlek på din BH?

Alldeles för många går omkring med fel storlek på sin BH vilket är onödigt, rätt storlek och modell gör underverk!
    Det vanligaste misstaget är att man har för stor omkrets och för liten kupa, jag själv gick omkring så väldigt länge men efter att ha fått reda på rätt storlek och hittat rätt modell för mig så kan jag inte säga nog mycket hur skönt det är att slippa ha tuttarna trillandes ut jämt och ständigt.

Så före du röstar, gräv fram måttbandet och skriv in dina mått här och se hur det ligger till.
    Använder du rätt storlek? Glad

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du rätt storlek på din BH?
  • enny signatur

Ja. Ingen. Perfekt storlek.

• Finast

Ja, 75H. Köper numera alla mina bhar på Change, då blir det rätt storlek plus att de är snygga.

• Runguska

Nää, den känns hemsk! Är gravid i vecka 34+6 och brösten växer lite för varje dag känns det som. (Eller så blir de bara mer ömma...)

• dotty

ja jag har rätt storlek numera. bär omkrets som är radikalt mindre än min mätta omkrets och en kupa som är i princip dubbelt så stor som den jag hade för 2år sen. det skiftar dock från bh till bh, men inom vissa gränser.

jag tror inte du kommer få ett "korrekt" resultat på omröstningen eftersom de flesta nog tror att de har rätt storlek oavsett om de har det eller inte. annars skulle de ju inte köpa den storleken.

• dotty

jag får förövrigt inget resultat av changes bh-guide. jag tror mina mått är för stora för att passa in i deras tabeller. men jag använder change-bhar.

• Kazeer

Vet ej men troligtvis inte.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Linda1976

Ja, jag har jobbat på Twilfit på den tiden när det var en riktig underklädesbutik- har gått utbildning i bh-utprovning

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • yodi

nej det gör jag inte.

har 80 f och ska enligt den sidan ha 70 h. men jag har stora problem med att hitta bhs med stora kuppor som imte är stora i omkretsen.

• Linda1976
    yodi skrev 2011-01-28 07:23:26 följande:
    nej det gör jag inte.

har 80 f och ska enligt den sidan ha 70 h. men jag har stora problem med att hitta bhs med stora kuppor som imte är stora i omkretsen.
    Du kan sy in bh:ar som är för stora i ryggen. Sprätta av tygdelarna med hyskorna, klipp av lite på varje sida och sy sen fast- eller be om hjälp hos skräddare, det är lätt gjort
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • CherryD

Har jobbat på just Change så jag har precis rätt storlek!

Svar på tråden Har du rätt storlek på din BH?