• Anonym (Ledsen)

Jag lämnar snart min man!

Vi har varit tillsammans i 10mån, gifta i 1mån och väntar vår första lilla knodde.
    (Nu handlar inte denna tråden om att Ni anser att vi haft bråttom!)

Saken är den att min man vill inte ha sex med mig, alls. Han säger alltid att han inte är kåt och jag får aldrig möjligheten att ens försöka göra honom kåt.
    Försöker överraska med avsugningar när han sover och liknande men ingenting funkar.
    För ett tag sen satt jag vid hans dator och skulle skriva in namnet på en blogg och då dyker det upp en länk som hette: Samantha - the spermcontainer.
    Jag är tvungen att gå in där o kolla, där ligger en smal! blond tjej och blir tagen i diverse hål och frågar killen om han vill använda henne som en sperma container? Jaha, är det detta som uppfattas som sexigt så har jag nog missat en del.
    Till saken hör också att min man gillar kraftiga tjejer, men för ett tag sedan sa han till mig att jag blivit lite för stor o min värld gick sönder eftersom nu är jag gravid o kommer bli ännu större.
    Även då att han tittar på porr med smala tjejer men påstår att han inte runkar till o därför är det skillnad.
    Jag bryr mig inte ett dugg om att han tittar på porr egentligen, det är inte det saken gäller: Det är att han gör det bakom ryggen på mig o är oärlig om det o inte vill ha sex med mig men att titta på det där funkar tydligen.
    Jag är rädd och ledsen.
    Hur hade ni känt er?

• Svar på tråden Jag lämnar snart min man!
  • BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå

Har du pratat med honom?

• redneck girl

säga till en gravid att hon är liteee för stor ..inte klippsk han inte .

• Anonym (Ledsen)
    BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå skrev 2011-01-28 14:33:48 följande:
    Har du pratat med honom?
    Ja det har jag gjort, det gjorde jag direkt när jag såg sidan men han tog det direkt som att jag var sur över själva porrsidan trots att jag förklarade flertalet ggr att det inte var det saken handlade om!
    Han säger också att han inte är kåt för att han gått upp så mkt i vikt o inte är nöjd med sig själv men ändå äter han mer än nödvändigt o går inte ut mer än när han är tvungen med hunden.
    Han försöker med andra ord inte göra något åt det.
    Han säger även att ibland när han är kåt så ställer sig inte penisen så att säga, men när han ligger o sover o kliar sig i nedre delen då ställer den sig. Då börjar jag ju såklart undra om det är mig det är fel på.
  • Anonym (Ledsen)
    redneck girl skrev 2011-01-28 14:33:53 följande:
    säga till en gravid att hon är liteee för stor ..inte klippsk han inte .
    Inte direkt o jag är ju väldigt känslig just nu - är känslig i vanliga fall också men nu är det extremt.
    O vi stod i duschen tillsammans, nakna - vilket inte gjorde saken bättre eftersomjag var ju väldigt blottad om man säger så.
  • Anonym (Fågel79)

Det kanske visst hör till att ni haft för bråttom. Ibland tar det längre än 10 mån att lära känna den personen som man vill spendera resten av livet med...

• Anonym

Jag har haft den omvända diskutionen med min man.
    Jag har inte varit sugen på flera år tyvärr.
    Å för min del har det inte haft nånting med honom å göra utan det har med min egna självbild och hur hormonerna har varit i kroppen.
    Men det finns hopp, sista veckan är det jag som varit på iställe...
    Så det behöver inte alls ha med dig å göra, sen när det gäller porr så tycker jag att det är jätte upphetsande att tiltta på tjejer. Men skulle aldrig hoppa på det tåget.....

• redneck girl
    Anonym (Ledsen) skrev 2011-01-28 14:40:21 följande:
    Inte direkt o jag är ju väldigt känslig just nu - är känslig i vanliga fall också men nu är det extremt.
    O vi stod i duschen tillsammans, nakna - vilket inte gjorde saken bättre eftersomjag var ju väldigt blottad om man säger så.
    han säger du är stor....men det är ju klart som fn att du blir större när du är gravid . och sen är han stor själv....suck.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Fågel79) skrev 2011-01-28 14:41:10 följande:
    Det kanske visst hör till att ni haft för bråttom. Ibland tar det längre än 10 mån att lära känna den personen som man vill spendera resten av livet med...
    Menade mest att jag inte ville ha några påhopp kring den saken o poängtera att det inte var det tråden handlade om men ville ändå berätta allt så att jag kunde få tips, råd o stöd.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2011-01-28 14:44:43 följande:
    Jag har haft den omvända diskutionen med min man.
    Jag har inte varit sugen på flera år tyvärr.
    Å för min del har det inte haft nånting med honom å göra utan det har med min egna självbild och hur hormonerna har varit i kroppen.
    Men det finns hopp, sista veckan är det jag som varit på iställe...
    Så det behöver inte alls ha med dig å göra, sen när det gäller porr så tycker jag att det är jätte upphetsande att tiltta på tjejer. Men skulle aldrig hoppa på det tåget.....
    Det brukar ju vanligtvis vara tjejer som känner så, men här är det ju riktigt tvärtom, jag känner mer lust!
    Vad menar du med självbild o hormoner? Han har ju inga graviditetshormoner att skylla på iaf ;)
    Haha. Men tack iaf, känns skönt o höra att det kanske inte har med mig o göra.
  • Anonym (Fågel79)

På din fråga, -Hur hade ni känt er?

Jag hade kännt att han nog inte är rätt person för mig. Att han säger så till mig när jag är gravid!! Men hur och vad kan vi göra nu när vi ska ha barn?
    Parterapi och sådant kanske alltid låter fånigt när man nämner det men det kanske är något? 

Svar på tråden Jag lämnar snart min man!