Jag lämnar snart min man!
Vi har varit tillsammans i 10mån, gifta i 1mån och väntar vår första lilla knodde.
(Nu handlar inte denna tråden om att Ni anser att vi haft bråttom!)
Saken är den att min man vill inte ha sex med mig, alls. Han säger alltid att han inte är kåt och jag får aldrig möjligheten att ens försöka göra honom kåt.
Försöker överraska med avsugningar när han sover och liknande men ingenting funkar.
För ett tag sen satt jag vid hans dator och skulle skriva in namnet på en blogg och då dyker det upp en länk som hette: Samantha - the spermcontainer.
Jag är tvungen att gå in där o kolla, där ligger en smal! blond tjej och blir tagen i diverse hål och frågar killen om han vill använda henne som en sperma container? Jaha, är det detta som uppfattas som sexigt så har jag nog missat en del.
Till saken hör också att min man gillar kraftiga tjejer, men för ett tag sedan sa han till mig att jag blivit lite för stor o min värld gick sönder eftersom nu är jag gravid o kommer bli ännu större.
Även då att han tittar på porr med smala tjejer men påstår att han inte runkar till o därför är det skillnad.
Jag bryr mig inte ett dugg om att han tittar på porr egentligen, det är inte det saken gäller: Det är att han gör det bakom ryggen på mig o är oärlig om det o inte vill ha sex med mig men att titta på det där funkar tydligen.
Jag är rädd och ledsen.
Hur hade ni känt er?