• Anonym

Jag lämnar snart min man!

Jag har haft den omvända diskutionen med min man.
    Jag har inte varit sugen på flera år tyvärr.
    Å för min del har det inte haft nånting med honom å göra utan det har med min egna självbild och hur hormonerna har varit i kroppen.
    Men det finns hopp, sista veckan är det jag som varit på iställe...
    Så det behöver inte alls ha med dig å göra, sen när det gäller porr så tycker jag att det är jätte upphetsande att tiltta på tjejer. Men skulle aldrig hoppa på det tåget.....

• Anonym

Nu ska du ha barn och det är fantistiskt och det betyder mer än nåt annat och självklart ska du skita i din vikt tills barnet är fött. Men alltså, jag gillar också tjejer som är lite småmulliga och har former och söker mig till såna och talar om att jag gillar det. Men jag har aldrig träffat, ALDRIG träffat en tjej som varit lite överviktig som inte fortsätter gå upp i vikt efter att man träffar henne. Jag fattar inte. Är det nån gen som säger att det är dags att börja äta dubblet så fort man blir ihop med nån? Man ska ju aldrig klaga på tjejen i ett sånt läge och bara tycka om henne som hon är men det är bara trams. Det är några saker en tjej ska bidra med till ett förhållande, att inte bli en ballong är en av dom.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-28 21:04:39 följande:
    Nu ska du ha barn och det är fantistiskt och det betyder mer än nåt annat och självklart ska du skita i din vikt tills barnet är fött. Men alltså, jag gillar också tjejer som är lite småmulliga och har former och söker mig till såna och talar om att jag gillar det. Men jag har aldrig träffat, ALDRIG träffat en tjej som varit lite överviktig som inte fortsätter gå upp i vikt efter att man träffar henne. Jag fattar inte. Är det nån gen som säger att det är dags att börja äta dubblet så fort man blir ihop med nån? Man ska ju aldrig klaga på tjejen i ett sånt läge och bara tycka om henne som hon är men det är bara trams. Det är några saker en tjej ska bidra med till ett förhållande, att inte bli en ballong är en av dom.
    Antar att det gäller det samma för killar då? Att inte bli en ballong, få ölmage och bli allmänt äcklig!
Svar på tråden Jag lämnar snart min man!