Inlägg från: Anonym (hörs) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hörs)

Jag lämnar snart min man!

Jag tycker att den här mannen inte alls sköter det här särskilt bra. Sitter och onanerar till porr samtidigt som du är utan. Det är inte ok. Och den dära kommentaren om din vikt och så. Jag vet inte riktigt hur han tänkte där...

Har ni haft ett allvarlig samtal med varandra om hur illa det är? Är du villig att försöka fixa situationen och relationen?

• Anonym (hörs)
    Anonym (Ledsen) skrev 2011-01-28 21:27:48 följande:
    Ja jag är villig o fixa den eftersom jag älskar honom, därav mitt beslut att vänta barn med just honom o att gifta mig med honom. Rubriken skrevs vid ett väldigt känsligt tillfälle.
    Saken hör ju också till att han påstår att han inte runkade till porren? Jaha, o varför tittar man då på det?
    Han säger ju även att han inte har någon sexlust, jag trodde inte att folk utan sexlust ville titta på andra som hade samlag?
    (Som sagt, sjävla porren i sig bryr jag mig inte om. förutom att det var en smal tjej)
    Då får ni ju verkligen se till att ha en serie allvarliga samtal med varandra. Oftast är det första försöket inte så bra så det är bara att se det som en serie. Fortsätt och försök kommunicera med varandra...
Svar på tråden Jag lämnar snart min man!