Gravid och hetero - jag tänder plötsligt på lebb-sex?!
Nu vet jag inte vad som tagit åt mig. Jag är gravid med första barnet med en man jag älskar av hela mitt hjärta och har världens bästa sexliv med. Nu har det inte blivit så mycket på sista tiden pga ändrade jobbförhållanden och svamp etc mm bla bla.
Hur som helst så har jag alltid varit hetero. Jag är 28 år, och har alltid varit säker på den saken. För det är just "saken" jag aldrig skulle kunna avstå ifrån, och en mans starka trygga famn, en mans andedräkt.. röst, hans grova händer som smeker ens kropp till vansinneskåthet. Jag har också testat mig fram utan att fastna för tjejsex så nu tror jag att jag tydliggjort att jag ÄR hetero?!
..men som sagt är jag gravid. Och jag har börjat kolla på lesbisk porr och onanera till?! Jag tänder som en idiot på detta från att innan enbart och uteslutande kollat runkvideos eller gangbangs (fler killar på en tjej) eller till och med gayporr (killar) för kukens skull. Erotiskt laddad pryl det där...
Är det här nåt jag behöver oroa mig för eller är det någon slags normal hormonsvacka? Vad ska jag göra? Och ja jag är helt allvarlig ifall nån skulle tro nåt annat. Jag vet inte om jag ser oron som nåt stort problem (än) för det finns säkert nån naturlig förklaring, men tänk om det inte gör det. Kan man bli lesbisk bara sådär?
Vafan ska jag göra?