Emmaljunga cangaroo
Både positivt och negativt med den.
Borde ju finnas en anledning till att de har slutat tillverka den.
enligt barnens hus så säljer dem , dem inte ens för att det har varit jättemycket problem med dem..
en nackdel är att sittdelen enbart är framåtvänd - vilket INTE rekommenderas till barn under 1-1½år.
vi har en twin cangaroo och vi är jättenöjda med den!
visst det låter som en kundvagn när man kör den!;) haha.. men den fyller sin funktion!
barnen har gott om plats där de sitter/ligger.. vi var inne på en UJ åt dem först, men den e så smal i sittdelarna..
Har dock en UJ Single, och det är den bästa vagn vi haft!!!
(vi har haft el edge, el nitro(har denna ff), el cangaroo(har denna ff), en bugabookopia)..
Vill du ha en 3hjuling så är det Urban Jungle Single du ska köpa!
Inte en Swift då de är mycket mindre.
Vill inte ha nån urban jungle då jag tycker att de är dö fula. *förlåt* Men jag är ganska insnöad på emmaljunga.
Problemet är egentligen att jag vill ha en el classsic. Det är sambo som vill ha en trehjuling är lite tveksam då jag vill ha ögonkontakt med barnet ganska länge.
Trodde att de hade slutat med den efterso den inte finns kvar på emmaljungas hemsida.
de har slutat med den......
kolla på blocket?? där finns det flertalet cangaroos...
köp en nitro om ni vill ha swivelhjul men ändå ha barnet vänt mot er?
Nitron funkar inte här vi bor. Där de inte plogar vägen. För små hjul.
Tyvärr
Vi har en cangaroo som vi varit nöjda med. Vi hade en emmaljunga city cross när sonen var liten och sedan haft en cangaroo (enbart för att jag var sugen på en trehjuling). Cangaroon har fungerat lika bra som city crossen. Vi bor i i kanten av ett samhälle och har kört den i grus och snö och det funkar lika bra. Vi väntar nu på nummer två och har funderingar på en mindre trehjuling, typ teutonia s3.
man har ju city korgen på fästen när man använder den. Rimligtvvis borde det gå att sätta en vanlig sittdel i samma fästen. De brukar finnas på blocket nu och då (bara sittdel med suflett alltså)
Hej!
Har haft en Emmljunga Cangaroo i 2 år nu och kan säga att den har varit grymt bra!
Det bästa med den är att man kommer fram i alla terränger och miljöer, då hjulen är stora och förenklar framkomligheten. Sedan är svängradien noll och ingenting vilket gjort det lätt att ha den i trånga affärer och på fik!
En allround barnvagn som passar den som vill röra sig fritt!