Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Åhh vilken mysig tråd, här vill jag lägga in min krubbiga mage haha. Men måste fixa kameran någon dag först :). Ni som redan har barn innan, man ser då stor skillnad på era magar och förstabarnet mammornas, min är liten 13+4, och en del har ju en rätt bra putmage redan i den veckan :)

• Ninakarolina

Vilken tur kameran funkade.

Vecka 14. Nyss käkat frukost :D. Och ett hett tips, eller hett och hett haha men pyjamasen jag har på mig från HM sjukt skön lever nästan bara i den :D.
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-13 11:33:05 följande:
    Nä jag håller med. Trött på helsvart här med, vill ha lite färg på tillvaron Flört haha
    Vi väntar med att köpa tills efter rul iaf, men spanar gör jag och sambon säger att jag får bestämma vagn, då blir det en sån. Vilken färg får han va med och bestämma däremot, jag får beslutsångest haha

Ninakarolina; Jättefint put på magen ju!!

Jag skulle tagit en bild imorse men min syster ringde mig då hon var inne på förlossningen, får ta ett imorgon istället, är ett nervvrak nu och hittar inte kameran haha
    Ja lite put är de, men lite hull har jag med :D. Men vad roligt med syrran, nu måste du längta ännu mera efter din krodd :). Min kompis fick för kanske 9 dagar sen, sååå liten och söt, vill ha nu :).
  • Ninakarolina
    Yiskah skrev 2011-02-15 09:26:33 följande:
    Hjälp, vilka snygga! :D
    *Tar bondpermis från jobbet och sringer till affären*
    Haha jag lever bara i den, sjukt sköna känns som långkallingar , så länge jag inte ska dra och handla eller jobba så har jag den :D. Funderar på att kolla om de finns en till i en annan färg haha, så känner jag mig inte lika sunkig :D.

Jobbade från kl 8-22 igår, mådde illahelatiden hade huvudvärk ont i magen och snor trött.... är hemma idag är helt slut. vaknade vid 12:30 händer mig typ aldrig brukar vakna senast 10.
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-02-17 11:39:48 följande:

blev bakåtflyttad i lördags efter besöket på näl. Idag v 14 ist för v16
    Ohj vilken kula :), redan i vecka 14. Barn sen innan? :)
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-02-17 12:08:01 följande:
    Nej detta blir vårat första :) hihi roligt att det syns redan men hur kommer jag inte se ut? min vännina berättade att harman moderkakan i framvägg som jag så kan en ha tendens o få stor mage. vet inte om det stämmer :S
    Okej :)
    Jag fick en kvinna på vul som knappt kunde svenska, tyckte hon sa "-din livmoder är felvänd" jag -."VAAAAA? är de normalt?" hon sa "- de bara ett läge" så jag tror de var helt ok haha.

Jag vill få större mage nu :P
  • Ninakarolina

Rolig bok vi fick av sambons pappas fru :).

Mamma på framsidan och pappa på baksidan, hur man känner sig och hur man tänker... kan sätta in bilder.  Vad man trot de kommer bli och sen när den väl kommer vad de blev och vikt m.m skit kul :).
  • Ninakarolina

CAPA: SHIT DU ÄR ENORM Flört

Min kula är så liten , så liten än haha.

• Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 10:18:48 följande:
    Ja jag vet haha Nu kan man knappast dölja magen längre, så jädra hård är den med, no more sleeping on magen *snyft*

Jag blir typ rädd när jag ser din mage, asså bara för att min är så liten, lever min , börja jag tänka :S.
    Fast de är ju mitt förstabarn . Var du mindre med första?

ser alla stora magar, och min lillfis :D, men inatt när jag var kissnödig fan va stor den vart.

• Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 10:32:07 följande:
    Haha, det är bara jag som är för stor, ingen fara med din Glad Såhär var jag i vecka 20+ med första, minns inte exakt men var inte såhär stor i vecka 15 iaf DET minns jag Glad
    Skönt att höra Glad
    Fasen vad noggig jag blir haha.
    Jag har ju gjort 3 vul redan, så ska inte lyssna på hjärtljuden nu när jag är hos BM då jag har gjort så mycket innan, sen v 18 då får jag se... blir spännande.

Fan vad tiden går sakta, vill ju se nu... och veta kön sen köpa saker, kan inte vänta :D.
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011