• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Tejj
    alexander2011 skrev 2011-01-29 10:42:32 följande:

magen v 12+2 börjar synas men känns större i verkligheten än på kortet  :)

Verkligen en putmage ju... avis.. jag har sen innan grav. en liten "xtra" mage, men förutom den så putar den nedre =) längtar dock tills de båda växer samman... så jag har endast en putande mage... haha...
  • Tejj

En liiiiiiten kula har man väl allt fått =) v 13 + 6
  • Tejj

Har shoppat mina första saker till bebben idag.... påslakan set... kalla mig crazy... men med märket lexington!!!!!!!!!!! Sååååå fina... o sen var det ju 50% rabatt oxå.... så fyndade det ju.... kostade ju bara 400 kr.....!!! Jag vet, crazy.... (eller dum i hövve som sambon säkert kommer att kalla mig!!!) men det var ju såååå fint... kunde bara inte motstå det... tänk när man får bädda sängen för första gången.... åååå va fint det kommer bli, o mysigt =)

Var bara tvungen att skriva av mig det... =)

• Tejj

Gick på stan idag o kunde bara inte låta bli o handla... blev bara nååååågra bebiskläder.... Skrattande  blandade färger men mest neutralt... stl 56-68

De första barnkläderna blev inköpta i Thailand... får dock vänta 1-2 år innan våran lill* kan börja använda dessa, men då kommer h*n bli sååååå söt såååå =)

• Tejj

Var ute i barnvagnsdjungeln för första gången idag... vi fastnade för denna, teutonia spirit... fast med 3 hjul.... dock osäker på färgen.... opraktisk? Nån som har någon erfarenhet om denna vagn???

• Tejj
    Capa skrev 2011-02-12 19:00:13 följande:
    Det är en sån vi vill ha!! Fast jag vill ha med 4 hjul hihi. Jag har bara hört en massa bra saker om den vagnen varför jag är ännu mer frestad!! Vilken affär såg du den i??
    Ja den var grymt lätt o skön att köra... bra o fälla ihop o allt sånt där... såg den på babyproffsen =) men är som sagt osäker på färgen... vilken färg ska ni ha den i???
  • Tejj
    Capa skrev 2011-02-12 19:54:03 följande:
    Jag vet inte ens vilka färger den finns i haha. Får kolla upp det Glad Ska ta och googla runt lite nu hihi
    Den fanns i många färger, men bara denna o en annan färg som vi fastnade för.... vill ha lite färg på den, att det ska "hända" lite i barnvagen... inte bara ha helsvart/helblå etc..... Glad
  • Tejj
    kattaaa skrev 2011-02-19 20:01:48 följande:
    hej på er, har bf 31Juli kan kan lika gärna få ett till augusti barn =)
    Var på UL i torsdags och är så lycklig nu =)
    BM ville inte berätta kön, men magkänskan säger att de blir en pojke till.
    Fina bilder på er sötnos =)

Är i samma vecka som dig då, går in i vecka 18 imorrn o BF 30 juli.... sa de iaf sist på kub/nupp... ska dock inte VUL förrän om 2v.... otrolig väntan dit.... får se om jag blir framåt/bakåtflyttad då.....
    Du mår bra annars?
  • Tejj
    Capa skrev 2011-02-19 21:07:52 följande:2 veckor till ul, men jisses det låter jättenära ju, jag måste vänta 4 veckor på mitt *snyft*
    Men du verkar "bara" vara i v18 när du får göra ditt VUL.... jag kommer att vara i v20 när jag gör mitt... alltså får jag vänta 2v mer än dig på att VUL ska bli av... så då ÄR det ju en evighet att vänta tills dess Flört
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011