Inlägg från: sjövildabarn |Visa alla inlägg
  • sjövildabarn

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

jisses vad smala och fina alla är.
    Hm min mage kommer inte på bild denna 3 dje graviditeten.
    hoppas på en viktnergång denna gången :) fina magar tjejer härligt att se.

• sjövildabarn

hm har faktiskt en del bra mamma kläder kolla där.
    hade turen att en nära vän nyss fått barn så jag fick ta hennes kläder och hon har god smak :)

• sjövildabarn

jag känner oxå min om jag lutar mig framåt det kom massa igår tre st på rad på samma ställe. det e skönt att känna.
    vet ju att jag har min moderkaka i bakvägg och det gör ju att man kan känna tidigare än om man har moderkakan i framvägg.

• sjövildabarn
    Capa skrev 2011-02-21 10:24:17 följande:
    Vilken härlig bula Glad Gillade klänningen med, kommer bara bli sötare och sötare ju mer magen växer ju Skrattande
    jag har inte ens börjat fota mig ännu... skulle man börja kanske hahah nä usch fy det känns inte så kul denna gången som dom två gångerna innan ;)
  • sjövildabarn

dom har faktisk mkt bra madrasser till spjällsängar där om jag inte minns fel och mkt billigare täcken till små

• sjövildabarn
    Ninakarolina skrev 2011-02-23 10:05:06 följande:
    Fina bilder :). Idag är jag i vecka 16, känns skönt. Ska till BM imorgon och lyssna på hjärtat :).
    oh vad skönt det vill jag med kunna få göra....hihi kanske kan rulla förbi henne senare ska ju med dottern till tandläkaren. ska väga mig idag uhhhh
  • sjövildabarn
    Ninakarolina skrev 2011-03-04 11:46:24 följande:
    Jag har jagt på mig hull de vill ja lova, haha. Är så hungrig att de gör ont i magen. åt youghurt till frukost en halv timme senare fick jagh smälla i min en panpizza haha, nu äter jag inte skräpmat helatiden men vart så less på hungern att jag iorka inte ställa mig och göra nått :).

Näe men när man ser allas magar blir man ju fundersam :).
    med min första fick jag mage direkt nr två tog det långtid och denna nja det syns iaf
  • sjövildabarn
    SmultronCupcake skrev 2011-03-08 18:21:55 följande:

Ultraljudet som gjordes idag i vecka 19 Hjärta
    Vore kul om någon kunde se eller gissa kön Glad
    vad fick du för bf??
    vet du könet?
    hahah jag kan inte se
  • sjövildabarn
    SmultronCupcake skrev 2011-03-08 18:33:39 följande:
    Har bf den 6 augusti 
    Könet ´vet jag inte då vi bestämde innan att vi inte ville veta men ångrar mig i efterhand :P
    Nej jag tycker med det är jättesvårt
    Magkänslan säger pojke och sambon flicka så vi får se :P 
    mysig bild ja jag ångrade mig med min yngsta oxå...därför vill jag veta med denna :)
  • sjövildabarn
    Ninakarolina skrev 2011-03-17 16:22:21 följande:
    fick BF idag 13 august med :).
    oh vad kul :) skönt att allt var bra
  • sjövildabarn

Hej alla här inne inte varit här på ja typ hela tiden...en graviditet som inte var så rolig, men iaf blev igångsatt v 37+0 och fick en flicka, från 4 cm tills hon föddes tog det 30 minuter 1 timma och 5 minuter från värkstart.
    GRATTIS  alla här inne till era små goa.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011