Inlägg från: bellelli |Visa alla inlägg
  • bellelli

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Hej
    Har lite magbilder på min blogg, v14 idag. Hjärtljud nästa fredag...LÄNGTAR!
    www.minirenen.blogg.se
    Har hittat ett par underbara små stickade converse, se www.snyggtigen.se ska få hjälp av en kollega att klura ut hur man gör sen blir det sticka av!
    Ni har så tjusiga magar allihop. Grattis!!!

• bellelli

Var  på Kosta outlet i Kosta i söndags. Polarn och Pyret till minst -40%. Köpte några bodysar, tröjor och lite annat. En liten Mexx jacka för 45:-!!!! Ingenting kostade mer ärn 45:- i och för sig. Mycket nöjd. Lovar att lägga upp bilder på bloggen på inköpen.
    Vet inte om jag tipsade om dessa innan men kolla in, snacka om "ha-begär".
    http://minirenen.blogg.se/category/bara-alskar.html

Ha en bra dag!!!

minirenen.blogg.se

• bellelli

Hej
    Jag kunde inte ladda upp bilderna på helgens fynd på Kosta outlet, tror bilderna är för stora. Där finns det Polarn och Pyret till -40% minst, trevligt!
    Men dom ligger på bloggen.
    www.minirenen.blogg.se

Vi har även spanat in en vagn och köpt bilbarnstol, är vi jättetidiga, v16?
    Vill ni som vi ha en Recaro bilstol kolla in www.billigalu.se det var riktigt billigt och snabb och smidig leverans. Rekomenderas varmt!

• bellelli

Har fått totalt fnatt på att virka, sy och handla till bebisen. Hade syjunta igår och gjorde nästan klart en body, ska sy dit det sista ikväll. Dom virkade Mini conversen har jag också gjort nästan färdigt.
    Blir att göra klart lite ikväll så jag kan ta bilder. :)

• bellelli
    Guldklimparna060811 skrev 2011-03-03 09:59:37 följande:
    Bellelli: har du nåt mönster på mini conversen?? Jag var heltokig m o virka, sy o handarbeta. Men sen barnen kom har jag inte haft möjlighet. Saknar det faktiskt en del:( vad har du mer gjort för kul?
    Hej Guldklimparna
    Mönstret till miniconversen ligger ute på bloggen www.minirenen.blogg.se 
    Lite småpyssliga att göra men det gick bra, 3:e paret och framåt började verkligen arta sig.
    Annars har jag mest sytt, mössor, bodysar m.m. Älskar att pyssla och speciellt till bebisen. Stackars liten, kommer bara ha hemgjorda saker...haha
    Mönster till virkade Converse
    http://minirenen.blogg.se/category/made-by-elin.html
  • bellelli

Åhh shit vad ni får mig att längta till 16 då vi har UL. Har fått total sy/virk fnatt nu så igår blev det produktion av ett par byxor och en tröja. :)

• bellelli

v19 blev flyttad en dag till 12 Aug.
    img_0617 (MMS)

• bellelli
    Isola80 skrev 2011-03-30 10:24:00 följande:

Ang hår på mage.

Förra graviditeten fick jag väldigt mycket hår på både mage och (fy fan) i ansiktet. Långa snygga polisonger. jag pratade med en kompis som jobbar med hudvård och hon sa att man absolut inte ska göra något åt det då det endast är hormonellt och försvinner efter graviditeten. OM man rakar eller plockar så stimulerar man hårsäckarna. Jag rörde inte polisongerna och de försvann efteråt, ungefär samtidigt som håret på huvudet, när man ammat i 4 månader.

Jag upptäckte idag ett långt hårstrå på NÄSAN! Ojoj...verkar sprida sig. Man får väl skylla på slutspelsskägg (på hela kroppen) snart... hahaha

• bellelli

Speck och ni andra, kämpa på! Precis som Mickan skriver så ät något nyttigare, grönsaksstavar och en god dipp eller en knäckemacka. Undvik light produkter, allt konstgjort socker är mycket mer sötsugsframkallande än vad man tror. Fetare mat, typ fil, ost, avokado m.m. Så blir man mätt utan att få i sig för mycket kolhydrater och socker. Sjukt svårt jag vet speciellt nu när man vill äta nyttigt och varierat men bara kan tänka på godis och glass.

Så länge alla värden är bra hos BM ska man nog inte oroa sig, det löser sig. Sen är det så att bebisen tar det den vill ha ändå så man behöver inte oroa sig, men ska absolut inte banta. Bjuder på en magbild från igår!

• bellelli

Hej alla fina magar! Vad tycker ni om detta linne från H&M (vanliga avdelningen) döljer fint magen och man känner sig så snygg i det. Jag menar inte att man måste dölja magen men det sitter så snyggt att den knappt syns fast man är i v27

Sen såg jag dessa igår, hur sugen blir man inte på att sticka nu då?

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011