Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Jag får väl oxå ta bild o lägga upp:)
Jag får väl oxå ta bild o lägga upp:)
Ullared har jätte fina baby/barnkläder som e billiga. Pojkarna fick varsitt set m jeans, prasselbyxor o randiga långarmade tröjor. Fräcka kläder o bra kvalité. Vi var där förra sommaren, men då var barnen med så det blev en snabb tur. Man ska inte ha barn med, för de har absolut ingen tålamod. Vi prata om vi skulle åka dit utan barn då
Bellelli: har du nåt mönster på mini conversen?? Jag var heltokig m o virka, sy o handarbeta. Men sen barnen kom har jag inte haft möjlighet. Saknar det faktiskt en del:( vad har du mer gjort för kul?
Wizla: jag har hittat mönstret, jag googla o fick fram gratis mönster baby converse. Har redan börjat o virka, trots bägge busungarna e hemma o håller låda, men jag kunde inte låta bli;) har redan gjort snörena o ringarna till converse stjärnan o en sula.
Carmat: e vi så nära varandra i BF?? Jag e idag i v 15+3:)
Kevin: Jag har samma problem, väntar 3an nu o har haft problem m fogarna alla gångerna. Enda skillnaden e att det började redan i v 10 denna gång. Det e jobbigt men det går även m tredje :)
Jag har inte fått några hår på oönskade ställen som tur e. Hatar hår o det minsta hår jag ser som inte sitter på huvudet ryker.
Grattis Ninakarolina till sötnosen :)
Mickan: Mitt sf mått ligger på 33 o det har det stannat på m mina andra 2 o de vägde 3875 o 3990 :)
Grattis Momii!