Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

oj va alla har fina magar redan, jag är i vecka 17 men jag tycker inte min ser ut som en bebis mage än och ändå har jag fått mage men jag ser mer ut som jag blivit mullig än gravid, hehe.

• SandraP1990

här är jag i vecka 17..

• SandraP1990

jo det tycker jag verkligen det ska göra jag har väl inte gått upp fem kilo i bara fett hoppas jag:P  nä men jag kanske inte ser det sj bara.

• SandraP1990

men jag äter inte större portioner nu men oftare, kan inte äta mkt men blir hungrig direkt efter jag ätit, jag har inte kommit i mina jeans sen jag va i hmm 11 veckan tror jag haha, så har gått i mysbyxor å leggins sens dess, men vet inte om jag vill köpa mamma byxor än för jag kommer juh förmodligen bli mkt störrew då måste jag juh köpa nya hela tiden hehe=) lr hur funkar det där?

• SandraP1990

haha jag har med dille på lakrits,  och coca cola har alltid varit en favorit, men choklad som jag älskade äter jag inte alls mkt nu, är inte sugen på det... vilken vecka är du i carmat?

• SandraP1990

hehe ok..e det någon som har problem med pinkningen också?för jag kan få sådana grova attacker ibland så det verkligen känns som man har urinvägsinflammation, men det kommer och går, å då e de juh barnet som trycker mot urinblåsan men det kan svida ibland också när man pinkar! e det vanligt lr?? lr e det bara fel på mig?:S, jag har juh testat mig mot allt så det kan juh inte vara något sånt för den vägen e jag juh helt fri.

• SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-03-21 19:20:45 följande:
    Jag kissar fasen helatiden, skit jobbigt får springa som en galning om nätterna. ska kolla massa saker hos BM till veckan hade jag tänkt, och då ska jag även kolla Urinvägsinfektion... fast svider inte när jag kissar, bara de att jag måste kissa helatiden!

vilken vecka är du i? jag måste kissa minst en gång per natt, men det svider inte varje gång för mig uatn det kommer ibland vet inte vrf.. skit jobbigt, ska till kvinnokliniken den 4 april och ska göra mitt andra ultraljud=D längtar så då kanske man ska passa på att fråga vrf det svider ibland.
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-03-21 19:29:38 följande:
    Jag är i vecka 20. Jaa de är skit drygt, känns knas ibalnd har jag nyss kissat och sen sätter jag mig i soffan och då känner jag att jag fortfarande är kissnödig så får gå till toan igen och kissa en skvätt till.. haha helt sjukt.

Undra hur de kommer bli senare i graviditeten om jag redan nu måste gå upp 3 gånger per natt ibalnd 4 :S. 
    haha aa just det, det blir inte lättare utan bara värre tyvärr..jag oroar mig också, men jag e väldigt lättväkt helt plötsligt också, vaknar inte bara när jag måste pinka utan också av ett litet ljud och jag brukar sova som en gris, undra om det kanske har med att göra om man e orolig, har du börjat tänka på förlossningen än??
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-03-21 20:04:21 följande:
    Haha, ja de gör mig galen med, vaknar flera gånger per natt, av nått litet och de gör sedan att jag inte kan somna om för jag känner mig för kissnödig :D. tar hand om sambons föräldrars hund, dom är utomlans. Hunden springer tjuter ja you name it allt gör den i sömnen, blir galen :D.

Jaaa jag är skit taggad, vill bara trycka ut lite imorgon :D.
    själv då, hur känner du inför den stora dagen? barn sen innan? vilket kön väntar du? 
    jag har också hund och både hon och husse snarkar och nu har även gubben min börjat snacka i sömnen, vilket hunden gör också haha=) inga barn sen innan, jag e skit nervös inför förlossningen, min värsta rädsla e sjukhus, så ja jag vet inte riktigt hur jag ska klara det men men de måste jag juh göra till slut ändå.. ingen aning vilket kön jag väntar vill inte kolla det heller, men jag gissar på en pöjk...
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-03-22 20:09:05 följande:
    Nu sätter Signe stopp för mitt data sittande haha, trevlig kväll på er. Nu blir de att ligga och mysa med sambon och Signe på spikmattan och dricka lite te :).

haha när jag kollade på dessa bilder du lagt ut så hoppade min hund upp på tv bordet och sniffade honom på baken( hat datorn just nu kopplad till min tv ) haha världens skummaste hund har jag...
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011