Bildtråd för oss med BF i aug 2011
oj va alla har fina magar redan, jag är i vecka 17 men jag tycker inte min ser ut som en bebis mage än och ändå har jag fått mage men jag ser mer ut som jag blivit mullig än gravid, hehe.
oj va alla har fina magar redan, jag är i vecka 17 men jag tycker inte min ser ut som en bebis mage än och ändå har jag fått mage men jag ser mer ut som jag blivit mullig än gravid, hehe.
här är jag i vecka 17..

jo det tycker jag verkligen det ska göra jag har väl inte gått upp fem kilo i bara fett hoppas jag:P nä men jag kanske inte ser det sj bara.
men jag äter inte större portioner nu men oftare, kan inte äta mkt men blir hungrig direkt efter jag ätit, jag har inte kommit i mina jeans sen jag va i hmm 11 veckan tror jag haha, så har gått i mysbyxor å leggins sens dess, men vet inte om jag vill köpa mamma byxor än för jag kommer juh förmodligen bli mkt störrew då måste jag juh köpa nya hela tiden hehe=) lr hur funkar det där?
haha jag har med dille på lakrits, och coca cola har alltid varit en favorit, men choklad som jag älskade äter jag inte alls mkt nu, är inte sugen på det... vilken vecka är du i carmat?
hehe ok..e det någon som har problem med pinkningen också?för jag kan få sådana grova attacker ibland så det verkligen känns som man har urinvägsinflammation, men det kommer och går, å då e de juh barnet som trycker mot urinblåsan men det kan svida ibland också när man pinkar! e det vanligt lr?? lr e det bara fel på mig?:S, jag har juh testat mig mot allt så det kan juh inte vara något sånt för den vägen e jag juh helt fri.