Inlägg från: alexander2011 |Visa alla inlägg
  • alexander2011

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

åhh längtar själv till mitt första ul är på v12+2 idag :)

• alexander2011

magen v 12+2 börjar synas men känns större i verkligheten än på kortet  :)
  • alexander2011

tack så mycket Solig jag längtar sj tills den blir större men nu passar inte mina byxor längre :( klämmer riktigt o trycker mot magen så det gör ont så idag ska jag o sambon ner till stan o se om vi kan hitta mamma byxor. kanske lite tidigt men lika bra ändå o inskaffa. och detta blir våran första. En del tror att jag kommer bli stor :S

• alexander2011
    kariba skrev 2011-01-29 15:08:32 följande:
    Här är min mage v.11+0. Jag har en del "vaddering" från början, men magen växer fort när det  är fjärde barnet
    åhhh mysigt jo det syns tydligt på dig Solig säjs att magen kommer snabbare efter första graviditeten. stämmer det?
  • alexander2011
    kariba skrev 2011-01-29 18:08:14 följande:
    Jo det har den gjort på mig iallfall...
    åh vad mysigt :)
  • alexander2011
    And3RZsoN skrev 2011-01-31 09:48:21 följande:
    Åh vad skönt å känna att ja inte är den enda med putmage REDAN :D ja är inne i vecka 12+4 men har haft mage sen vecka 9 :O kan tänka mig att det är svullna tarmar osv med kanske?
    Carmat85: Det är inte för tidigt att köpa mammabyxor, det har jag redan gjort, dystert värre så kan ja inte knäppa några byxor alls som jag har :( så nu går ja runt antingen med mysisar.leggins eller mina mammajeans :).

Imorgon ska vi på vårat andra ultraljud samt göra kub testet, första ultraljudet fick vi i vecka 10+4 ( min bild )
    *längtar* till att få se hur mkt den lille växt sen sist :D
    Ja ska försöka komma ihåg att ta en magbild senare idag å lägga in så får ni se min putis :).
    VAd roligt med en sådan tråd som denna :D

Kram
    nä det är samma här du. jag får gå i mina leggings o mysbyxor/joggingbyxor hela dagarna :S kom tyvärr inte iväg att handla i stan men får väl klicka hem något :)

Nån med tips på en bra sida för mamma kläder?
  • alexander2011

vad mysigt med alla magar. Verkligen jätte kul att se :)

• alexander2011

nawwww jag längtar själv efter att köpa lite barnkläder. min vännina ska komma förbi på onsdag med en hel papppåse full med unisex barnkläder som hon vill bli av med :)

• alexander2011

helt sjukt vad magen växer är inne i v 13+4.

Nu har jag hittat kameran igen, överlycklig :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011