Inlägg från: Kevin och Freja |Visa alla inlägg
  • Kevin och Freja

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en till med BF i augusti :)

För tillfället den 17 lite oklart nu innan UL

.

Bild på vår bebis från KUB-testet v.13
    Sträcker riktigt på sig i magen :)

Jag är nu i v. 14+5 :)

• Kevin och Freja
    Capa

Ja bilder är supersöt :) Ja tyckte de påminde om en MC-åkare :) hehe

Ja texten i bakgrunden har ja suttit och kladdat dit själv på väggen med blyerts och spritpenna, haha! Tidsfördriv, men den vart passande.

Åh tack, fast nu tycker ja min mage har krympt lite sen den där bilden... helskumt :)
  • Kevin och Freja

Capa

Hehe tack :) Det är kul att pyssla å måla lite tycker jag :)
    Sen älskar jag texter på väggar och skyltar, här hemma står det Carpe Diem på allt tror jag ;)

• Kevin och Freja

Jag är nu inne i vecka 17 Skrattande

(16+2)

Åh det känns så underbart!!!
    Ska ner till stan sen och hämta ut ett paket från H&M med mammakläder jag beställt :)
    Ska bli skönt att få kläder som passar över magen igen Gravid

• Kevin och Freja

På tisdag den 25 mars är det dags för vårt RUL Skrattande

Jag längtar som bara den!
    Får se så bebis mår bra och vad det är för en liten krabat (pojk el. flicka) Är för nyfiken för att inte ta reda på det. Tog reda på det med min son jag har sen tidigare också Glad

Dessutom nojjar jag lite eftersom jag hade ett MA i höstas så lite orolig är jag att något ska vara på tok... Men jag hoppas det ska gå bra!

Underbart att se alla fina UL-bilder och magar i denhär tråden! Ni är så fina allihop!

• Kevin och Freja
    Kevin och Freja skrev 2011-03-11 14:51:52 följande:
    På tisdag den 25 mars är det dags för vårt RUL Skrattande

Jag längtar som bara den!
    Får se så bebis mår bra och vad det är för en liten krabat (pojk el. flicka) Är för nyfiken för att inte ta reda på det. Tog reda på det med min son jag har sen tidigare också Glad

Dessutom nojjar jag lite eftersom jag hade ett MA i höstas så lite orolig är jag att något ska vara på tok... Men jag hoppas det ska gå bra!

Underbart att se alla fina UL-bilder och magar i denhär tråden! Ni är så fina allihop!
    15 mars ska det stå :)
  • Kevin och Freja

Ultraljudet gick jättebra! :)

Enligt BM är det en liten flicka i min mage :) Så kul!

Nytt BF-datum blev 20 augusti :)

Så underbart detta!

• Kevin och Freja
    LYCKA82 skrev 2011-03-15 11:10:07 följande:
    Grattis.. vad kul med en flicka. Du har en pojk sen innan va? Jag ska göra RUL imorn, ska leta efter en snopp.. sambon vill inte veta...
    Tack :) ja det ska bli jätteroligt med en flicka! Och sambon är glad då han ville ha en liten tjej :)
    ja jag har en pojk sen innan så det är extra roligt med en flicka nu :)

Haha okej :) Ja då får du smygkika lite efter en snopp. Hoppas du hittar en då :) Och lycka till på ditt RUL imorgon!!
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011