Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Tejj skrev 2011-04-28 17:57:39 följande:
    Någon mer än jag som inte har nå bra fungerande sexliv numera??? Har haft sex med sambon ett fåtal ggr under grav. Är i vecka 27 nu... är inge sugen på sex... o han har knappt försökt sista tiden... vet väl att jag inte är så sugen... men har ändå så dåligt samvete över det..... har inte ens hjälpt honom att få njuta... men inte ens det påvisar han om att han vill.... myser annars, med pössar o kramar o närhet... men det där lilla xtra... näää... finns inte hos oss just nu... Om han inte ens försöker, eller påvisar att han vill, måste jag då göra det bara för att mitt samvete spelar mig ett spratt???
    Nån mer än jag som känner så här????? Obestämd
    min kille vill inte ha sex nu! för det första så e det "avtändande" att jag e gravid, han tycker det e vacker å så men tanken att hans bebis ligger där när han ska ha sex med mig gör att han kan inte ha sex med mig, vi har haft sex typ ja 5ggr kanske sen jag blev gravid å jag e i vecka 22!!! men sen har han sagt att han e rädd att skada mig, för jag har haft irreterade slemhinnor å så så det har svidit å att jag får dom kramper/sträckningar i sidan magen hela tiden så e han jätte rädd att han ska göra det värre om vi har sex!!! men jag e inte heller alls sugen på sex numera. så det passar väl oss båda:P
  • SandraP1990

har också en fråga, har vart lite tvär mot det här att kolla upp könet för det ska vara en överraskning, men nu har jag å sambon börjat diskutera det men vi e 50 50 på de..  vi tror att all överraskningskänsla ska försvinna då te förlossningen, men ändå vore det bra att veta så man kan köpa kläder efter könet å bestämma namn å så... vad tycker ni e bäst???

• SandraP1990
    idaharju skrev 2011-04-28 22:16:42 följande:
    min kille sa en dum orsak: de känns som att vi typ har trekant när lillflickan ligger där inne.
    hahah hur dumt är inte de:P 
    hahaha!!!! det blev nog lite fel där...
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-04-29 11:02:47 följande:
    gahh....ångrar att jag slängde i en blondering i mitt huvud... sitter här nu med andra omgången med färger som skiftar ifrån allt mellan blont gult rött...fann jag kan inte gå ut såhär o är rädd att tappa håret...skulle bara fattas det :S
    hehe jag har färgat mitt hår med extrem blondering 9 ggr nu utan att mitt hår reagerat så mkt på slitage å så, fortfarande inte jätte blond dock, lite orange i underhåret, men det ska bli mörkblont nu ändå... men att färga håret under sin grav e väldigt dumt, för ofta så skjuter kroppen bort färgen när man e grav, men sen kan det va farligt speciellt blonderingar under grav, inte helt bevisat men läst det att dom tror att det kan vara" men sen kan man bli allergisk lätt när man e grav å få stora sår å så i huvudet det fick en kompis te mej... jag ska testa tona mej nu faktiskt, har världens utväxt...
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-04-29 19:58:36 följande:

Tror inte det är nån ideé mitt hår är brandgul orange hahaha .Riktigt lyser orange...Jag fick köpa en satin mörk blond nu o hoppas att det blir den färgen....

Måste slänga in en bild på mitt oranga hår hahaha Skäms
    oj shit va orange det blev, så blev inte mitt, mitt blev juh orange men inte så mkt.. men i värsta fall kan du juh alltid slänga i någon brun... hallå har dom slutat sälja toningar lr???? hittar ingenstans.....
  • SandraP1990

vecka 23 idag=), se har redan fått en bristning på magen!!!!!
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-05-02 10:39:01 följande:
    :) jag har oxå fått en sån röd fläck på precis samma ställe
    haha okej, den stör mig vill inte ha bristningar, å inte än iaf!!! magen e juh ganska liten får jag höra då e inte bristningar ok=( hehe
  • SandraP1990
    Linda Nilsson skrev 2011-05-02 15:01:11 följande:

Vecka 25 ( 24+4)
    haha hej L, har du äntligen joinat oss här=) jätte fin mage du har fått=)
  • SandraP1990
    Linda Nilsson skrev 2011-05-03 07:04:01 följande:
    Nja äntligen och äntligen, smyger i kulisserna
    haha okey
  • SandraP1990

fyy har ont i magen..... haft hela natten!!!!

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011