Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

alexander2011 skrev 2011-05-03 11:24:30 följande:
    Hur känns din magont?

Är lite orolig. kan bebben vara lugnare periodsvis. känner pufar då o då men inte lika tätt som för en vecka sedan. Borde jag ringa bm?
    jag har ont i sidan av nedre delen av magen. de stramar te hela tiden... jag tror jag har feber igen nu också. andra gången på tre veckor... har så jäkla ont i hela kroppen. mamma fick komma åhämta mg idag å köra hem mig klarade inte ens gå te tåget som e tio min bort från där jag e på dagarna!!!
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-05-03 13:34:32 följande:
    Men snälla du..åk till läkaren. kan ju inte vara bra o ha feber. låter inte alls kul usch
    Krya på dig{#emotions_dlg.flower}
    pratade med BM¨å hon sa att de e sådana tider nu att många av hennes "patienter" har haft likadan, men hon sa att jag skulle te vårdcentralen om de inte har gått över efter tre dagar, å så skulle jag käka alvedon så inte febern blir hög då de kan bli lite varmt för bebisen i magen.. tur att det inte e något allvarligt för bebben iaf..
  • SandraP1990

hehe när jag lyssna hjärtljud sa min bm att om man ska tro på myterna så låter det som en tjej i din mage(148 i hjärthjud) men det e inget jag tror på sa hon, bara skrönor... min mamma sa att mina bröder också hade snabba hjärthjud så att man nog inte ska tro på sånt..

• SandraP1990
    babymoon skrev 2011-05-04 11:14:16 följande:
    lyssnade på hjärtat igår, låg på 130 slag/min, men har inte tagit reda på kön, få se om det stämmer. för då skulle det vara en kille i sådana fall eller?
    jag hade tryck på 135/70, är det normalt i v.21-22? (eller är det någon mer som har ca samma tryck i ca samma vecka som jag)? :)

kram 
    går du på barnmorskegruppen i göteborg?? läste att du gick hos barnmorske gruppen nämligen=)
  • SandraP1990

jag tror nog faktiskt inte på några sådana saker som att man ska kunna se om de e en kille lr tjej i magen!! väldigt skeptisk att det finns tecken så!!!!

• SandraP1990
    Capa skrev 2011-05-04 16:00:27 följande:
    Bor du gbg-trakten?? Jag är med i en gbg-tråd nämligen om du vill hoppa in isåfall och hänga med på mammafikor Flört
    babymoon skrev 2011-05-04 11:14:16 följande:
    lyssnade på hjärtat igår, låg på 130 slag/min, men har inte tagit reda på kön, få se om det stämmer. för då skulle det vara en kille i sådana fall eller?
    jag hade tryck på 135/70, är det normalt i v.21-22? (eller är det någon mer som har ca samma tryck i ca samma vecka som jag)? :)

kram 
    ja visst, bor strax utanför göteborg=) vad heter den tråden då?? det hade varit skoj=)
  • SandraP1990
    Capa skrev 2011-05-04 16:56:43 följande:
    Va kul Glad Jag bor också en bit utanför (partille) men räknar att det tillhör göteborg ändå haha
    Välkommen in till oss med www.familjeliv.se/Forum-2-114/m57440558.html
    men jag ska ha 4 sep, så e ingen sugusti mamma:P
  • SandraP1990

jag har börjat få väldans verk i mina leder å muskler nu, känns som jag e den klenaste människa i världen får inte ens upp cola flaskor... kan ha mkt med febern också men den e juh borta nu då bör ömmadet försvinna också väl??

• SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-05-05 11:14:52 följande:
    Hahaha jag känner igen det här med att gråta..sambon tycker att det e jobbigt att jag e så känslig.
    Kan inte heller sluta när jag väl började..

Mår fortfarande dåligt efter min dröm inatt, att sambon lämnade mig för en annan..vi har haft det lite krassligt det sista  så detta är väl nått som ligger o gnager mig omedvetet :( krassligt är det för migg humör och att jag är stressad av att jag blev arbetslös och han är arbetslös. pressen på hur vi ska klara oss ekonomiskt är verkligen jätte tung
    exakt samma sits här, fast jag drömde att min lämna mig för en annan kille å jag gick runt å trodde det sen.. men min kille e absolut inte inne på andra killar så vet inte vad som föll i mig.. min kille tycker också det e jobbigt när jag gråter, men han klarar inte sitsen när tjejer gråter å speciellt inte dom han bryr sig om...
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011