alexander2011 skrev 2011-05-05 11:14:52 följande:
Hahaha jag känner igen det här med att gråta..sambon tycker att det e jobbigt att jag e så känslig.
Kan inte heller sluta när jag väl började..
Mår fortfarande dåligt efter min dröm inatt, att sambon lämnade mig för en annan..vi har haft det lite krassligt det sista  så detta är väl nått som ligger o gnager mig omedvetet :( krassligt är det för migg humör och att jag är stressad av att jag blev arbetslös och han är arbetslös. pressen på hur vi ska klara oss ekonomiskt är verkligen jätte tung
Haha ja de är illa, jag hatar att gråta inför min sambo med bara så jag lägger mig på våran säng och han ropar från tvrummet " men nu får du ge dig kom hit och sluta lipa" haha...." - jag kan inte, di  dummer" haha..
Oj jobbigt de där med stress pågrund av ekonomin. känner mig jätte stressad så jag inte har fast jobb nu, jobbar ett vick och sen 2 lördagar i månaden är min faststa tjänst på detta jobb. Vet inte hur de blir med havandeskapspenning om jahg kan söka eller liknande, men kan inte jobba som de är just nu. Sen måste jag runt till alla mina chefer från förra året så kanske dom grunar min mammapenning på förra året , hoppas då jag jobbade som en hora haha. (ursäkta ordvalet men de var hemskt vad jag jobbade 8-18 varje dag plus 2 lördagar i måanden, ibalnd mer om de krisade"