Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Capa skrev 2011-02-19 11:12:32 följande:
    Haha, man blir lätt det som gravid, oroar sig för minsta lilla. Dessutom ligger nog denna bebben väldigt långt "fram" eller vad man ska säga, spänner liksom ut magen extra. Vissa bebisar ligger ju längre bak och då kommer kanske magen senare. Bara nån vecka kvar nu tills RUL väl?? Skrattande
    Ja jag tyckte kvinnan som gjorde vul på mig att att min livmoder och de var felvänt haha, men har ingen aning om hur den är då, hon sa bara att de var ett läge, men sa hon inte.

Ja den 17 mars, jag är så peppad att jag avlider haha. Men på mitt papper står de " UL är en avancerad metod som kräver koncentration.Därför är vi tacksamma om endast en vuxen följer med till undersökningen" MEN VA? David vill nog se könet och bebisen med, blir dom arga kanske om han förljer med?

elakt. han ska med pungtslut :).
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 11:46:34 följande:
    Nä du (givetvis ;) ) + en till får följa med på ultraljudet menar dom. Står samma på min kallelse, 23 mars, hallåååå det kommer ju ta ett år dit känns det som haha Tyvärr står det också att dom inte tittar efter könet. Vill man veta det får man boka ett privat, så jädra sjukt, dom är ju ändå där och tittar ju Skrikandes
    Tror inte de står på mitt :) här får man se om man vill , de är toppen.
    Men du får spärra upp ögonen och se om du ser själv haha :D.
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 16:20:25 följande:
    Haha, ja jag hittade en sida på nätet där man ser hur pojkar och flickor ser ut på ul så får hoppas att jag ser rätt bara haha Om vi inte får reda på det där så ska vi iaf ta reda på det privat, men orkar inte vänta länge till gaaaah haha
    Men du kan prova och fråga vad de är för kön, och säger hon inte de så säg... att ni kommer ändå kolla privat annars så de spelar ingen roll om hon säger de nu eller inte bara 1000 kr billigare för er, får fråga henne :D.
  • Ninakarolina

Fina bilder :). Idag är jag i vecka 16, känns skönt. Ska till BM imorgon och lyssna på hjärtat :).

• Ninakarolina
    sjövildabarn skrev 2011-02-23 10:32:18 följande:
    oh vad skönt det vill jag med kunna få göra....hihi kanske kan rulla förbi henne senare ska ju med dottern till tandläkaren. ska väga mig idag uhhhh
    Jaa de känns jätte skönt, blir så nojjig ibalnd, trot att liten inte lever m.m men nu får jag ju höra imorgon så de känns super skönt :).
  • Ninakarolina

haha jag sprattar åt mig själv, jag har väldsens minstra bröst i vanliga fall men fan va de har växt, sitter i soffan med bara troser igår, och i skräddaren.... brösten ligger typ på magen och magen ser ut som 7 månaden haha om kvällarna... sambon skratta så mycket å¨t mig igår för han tyckte jag var så knubbig, men han sa " men de är fint att vara mullig " haha tackar :D. Men jag är inte så brydd, huvesaken man är snygg i ansiktet så funkar allt, hon i solsidan känner jag mig som, hon som är tillsamans med han den låmnge smale eller hur jag nu ska förklara, hon som tränande nyss och sen vräkte i sig mat loch vart kåt haha :D.. så ser min kropp ut :D.

• Ninakarolina

Kommer nog börja handla lite efter RUL och sen spana på barnvagnar men inte bestämma mig förens senare :).

• Ninakarolina
    bellelli skrev 2011-03-03 09:46:00 följande:
    Har fått totalt fnatt på att virka, sy och handla till bebisen. Hade syjunta igår och gjorde nästan klart en body, ska sy dit det sista ikväll. Dom virkade Mini conversen har jag också gjort nästan färdigt.
    Blir att göra klart lite ikväll så jag kan ta bilder. :)
    Fasen vad kul, synd bara att jag är helt värdelös på att sy, de blir sambon som får fixa med sånt i vårat hem, som att sy upp gardiner m.m haha.
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-03-03 11:04:28 följande:
    Jag väntar också tills efter RUL för att se att allt står rätt till, och förhoppningsvis veta könet Flört Efter det ska jag shoppa loss som en tok!!
    Haha, ska ringa mamma nu och höra om hon vill förlja med på babyproffsen och kolla in barnvagnar haha, måste ut och kolla, men köpa de gör jag sen efter RUL som du....
  • Ninakarolina

vad alla har stora magar, jag är i 16+2 kanske... och min är inte alls speciellt stor, blir nojig och tror att den inte lever nu :S.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011