Bildtråd för oss med BF i aug 2011
alexander2011 skrev 2011-03-04 10:51:54 följande:
nej så ska du inte tänka. alla graviditeter är ju olika. mammas kommentar på min mage var att jag bara är tjock- det är ingen graviditetsmage. snäll hon är, blev sårad.bara för hon är ett huvud kortare än mig, smal o liten medans jag har fått pappas kropp, är lång o lite mullig sen innan. alla magar är olika. min mor gick bara upp ca 5 kg. det är vad jag har gått upp nu. magen har växt som bara den de sista veckorna o då har jag bara gått upp ett kg på en månad så jag vet att det inte beror så att jag bara stoppar i mig massa men jag kan inte ljuga. äter som en häst. tom sambon reagerar på att jag äter lika mycket som honom. han bror o han vägde ca 5 kg var så min bebis kommer nog bli stor :S
Näe men när man ser allas magar blir man ju fundersam :).

Jag ligger mellan 61,4 - 62,7... Så jag gissar att jag inte kommer klara deras "viktmål".
Känns bra att veta att jag har goda marginaler innan jag hamnar på "fel sida av strecket". 

Mage rumpa lår o höft har poffat ut ordentligt mot hur jag var tidigare. Beklagar missfallet, och som du sa, våran "val-het" tar vi bort med amning och promenader med barnvagnen sen!