Bildtråd för oss med BF i aug 2011
kommer snart se ut som ett kartverk om det ska fortsätta så här :) haha
Kan jobba extra på zoo i sommar som dräktig zebra :)
Usch jag lider av fruktansvärd värk i bäcken och fogar... Måste ringa min barnmorska och se om det finns någon hjälp med tex stödbälte eller sjukgymnast.
Det blir bara värre och värre, jag klarar korta promenader men sen är det kört och då kan jag nästan inte gå... mina ben nästan låser sig.
Provade att städa ur en bil idag och det skulle jag inte gjort! Nu är jag nästintill orörlig...
Hade lite ont och lindriga besvär under min första graviditet och nu är det sju gånger värre. Har även hört att det blir värre och värre för varje grav. och det känns inget spännande då vi iaf vill ha tre barn...
Någon mer som har problem med detta?

Är nu inne i v. 25 :)
har vart på MVC och bebis mår bara bra :)
Fick äntligen höra hjärtljuden och de låg på 143 slag/min. Så underbart!
Barnmorskan skrattade mycket åt vår lilla tjej då hon verkar ha ett himla humör :D Hon vill inte vara med på något och såfort man lägger något på magen så kickar hon bort det :) Ultraljudet ville hon inte heller vara med på trots att hon var vaken så vägrade hon vända på sig, haha! Riktigt vrång, precis som sin mor ;)
Barnmorskan undrade vad det skulle bli av denna dam med sådan humör redan, ja vi får väl se :) Hur mysigt som hellst är det iaf!
Magen växer också så de knakar. Hade 25 cm i fundusmått. 1 cm längre än min förra grav i denna veckan :)
Börjar längta något sjukt efter vår lilla skatt så jag hoppas sommmaren går fort så det blir augusti snart :)
Hur mycket har ni gått upp hittills under graviditeten?
Jag har redan gått upp 15 kg!!! 
Är i vecka 25, BF 20 augusti...
ja jag undrar också vart detta ska sluta!!! Lovar att ja går upp över 30 kilo innan det är dags.
Med min son gick jag upp 23 kg så det bådar inte gott  :)
Ja det är olika men usch för att gå ner allt sen efteråt... Sen blir man ju inte yngre direkt och efter vad jag förstått så blir det svårare med åren att komma i form ;) haha
Oj va det skiljer sig från person till person.
jag har inte haft någon onyttig noja, har vart galen i apelsinjuice och frukt så de borde man inte gå upp av värst mycket.
Däremot har jag kraftiga besvär med bäcken och rygg så jag kan inte röra på mig spec mycket, sen har ja massa vätska i kroppen så det bidrar nog också till nåt kilo.
Resten är nog tyvärr massa fett :) Inte bra, inte bra...
Mycket att ta tag i när bebis är ute :)