Bildtråd för oss med BF i aug 2011
asså när bör man byta stl på blöjor. min vägerca 7 kg. kan jag gå över till stl 4 på blöjorna redan. tycker de sitter lågt fram o gärna viker ner sig.
asså när bör man byta stl på blöjor. min vägerca 7 kg. kan jag gå över till stl 4 på blöjorna redan. tycker de sitter lågt fram o gärna viker ner sig.

jösses :) när min var ca 14 veckor så vägde han 6840g och var 64 lång. de flesta verkar ligga runt samma hihi.
Zillychili : Ja visst är det frustrerande. men jag gjorde så att nu när han har växt ur en del så tog jag bort alla 62:or. blir bara jobbigt att han växer ur ett o ett o så hamnar de kaske med de andra klädera. rörigt. tog fram hans 68:or enbart för nån vecka sedan. har förberett med 74 så det finns framme.
Hur ska ni göra med julen? tomte,julklapappar osv för de små?
Carmat: Vi kommer bara att ge Edvin ett litet paket, bara för känslans skull. Han kommer ju förmodligen inte ha ut så mycket av det. Resten sätter vi in på fonder.
Vi har alltid tomte, firar med andra barn också så tomtandet är redan givet =)
Jag tar också bort plaggen en efter en, men det jobbiga är när han börjar komma till en ny storlek... då kanske några av de plaggen är så pass små att han knappt hinner använda dem.
Har därför börjat sortera dem i storlekar men även "storlekar i storleken" om ni förstår vad jag menar?

Ingen som har en blogg av er? Älskar att läsa nya bloggar. Själv har jag en om ni är sugen på att läsa. www.ninakarolina.blogg.se

hahahah vilket underbart kort
hoppas lillskrutten blir bättre snart

God jul till er alla :) lägger ut två bilder på grabben :) en bild i hans nya pyjamas o leksak, sötnöten poserar hihi