Inlägg från: alexander2011 |Visa alla inlägg
  • alexander2011

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Speck skrev 2011-03-30 07:07:57 följande:
    Men jag har ju testat mig fram Rynkar på näsan Inga bhar passar mig längre.. jag har provat alla amningsbh:ar som finns tillgängliga i affärerna.. (tänkte köpa en amningsbh för utgår från att jag går tillbaka till vanlig stl efter grav..) Nåväl. Jag väntar just nu bara på att brösten ska växa i en 80C och det hoppas jag på kommer hända, men kanske inte.
    jodå haha de kommer växa. en fördel med graviditeten hahaha. min kompis fick ett par storlekar större. hon sa när barnet har fötts så exploderade hennes bröst till nästan dubbla storleken hihi
  • alexander2011
    Capa skrev 2011-03-30 10:21:47 följande:
    Akta dig med sånt när du är gravid!! Har läst att det inte är bra Förvånad
    Speck skrev 2011-03-29 20:45:41 följande:

Hahaha! Jag har också gorillamage, det är fan fruktansvärt!! Vet ni om håret typ trillar av eller nåt efter grav eller kommer jag för alltid ha gorillamage? Obestämd

Och ang bröst, mina bh:ar är typ trånga i omkretsen, jag brukade ha 70B, men nu när jag provar bh:ar så är 75 tajt också.. Och kupan passar inte alls, provar jag en 75C är kupan ok, men det känns inte som jag kan andas, och provar jag en 80C är kupan tokstor. Provar jag en 75B är det lite trångt i kupan och jag får ingen luft, 80B är kupan stor?? Gråter

Det trillar nog av sen, HOPPAS jag iaf!! Annars blir det till att lasra bort det haha. BH-storlekar nu är ju hopplöst här med, mina bröst är enorma.... köpte 2 nya men dom är redan för små, verkar aldrig som det ska sluta växa här Rynkar på näsan
    åh fan :S det visste inte jag ska nog kolla upp detta
  • alexander2011
    Capa skrev 2011-03-30 10:41:30 följande:
    Minns inte var jag läste det..... men jag brukar själv köra veet på benen men det skulle man tydligen inte göra nu ens, så magen är nog big nono Obestämd Mycket att hålla reda på haha Jag får nog gå hårig i sommar haha
    men vafan får jag inte ens ha det på benen. jag kör oxå med veet :S finns ju inget som står om grav. försökte läsa på förpackningarna om det varbnade för det
  • alexander2011
    Isola80 skrev 2011-03-30 10:50:30 följande:
    Ja, precis! Det finns ju sådanadär bikini som är som linnen. Tänkte jag nog testa. Dessutom ska man ju ändå akta sig lite för solen.
    ja Tankini tror jag det eter. är som en inbyggd bh i linnet. det tänkte jag ev skaffa och hipsters
  • alexander2011
    Isola80 skrev 2011-03-30 11:29:33 följande:
    Har funderat på det eller tält...
    hahah :)
  • alexander2011

mysigt med alla magar :) min mage börjar komma ganska mycket oxå nu :) går in i v 20 imorgon.

• alexander2011
    SandraP1990 skrev 2011-04-04 10:41:43 följande:

va på ultraljudet idag=) gud vad det va starka känslor som svämmade. det blir inget augusti barn det blir ett litet september barn, 4 sep e det uträknat, är inne i 19 veckan nu=)
    Jösses vilken tydlig vacker bild :)
  • alexander2011

Jag fick hjälp av facket ialla fall så nu hoppas jag att de hjälper mig :) ska på möte imorgon

• alexander2011
    SandraP1990 skrev 2011-04-04 12:27:17 följande:
    hihi ja men h'n ville inte bli fotograferad! pappa upp i dan=)  de va svårt att få bilder för att h'n protestera så men vi fick tre fina bilder tillslut ändå=)
    jätte vacker :) vi hade samma problem. sköterskan fick "reta" barnet lite för att den skulle vända på sig :)
  • alexander2011
    SandraP1990 skrev 2011-04-04 13:19:23 följande:
    hehe de fick vi också göra, verkade som han va irreterad på oss för det;)
    hiiihihi våran lille var lite tvär men ganska lugn, kanske trött. låg och lekte med händerna hela tiden och sprttla till några ggr. det är helt magiskt o se den på ul. man kan ligga och kolla i evighet.
    jag ska till bm på torsdag och lyssna på hjärtat :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011