Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Vecka 22 :)
  • Ninakarolina
    Kevin och Freja skrev 2011-04-06 11:23:37 följande:
    Tack så mycket allihop!!

Ja det känns underbart att vara gift :) Är så lycklig med min man :)

Och med min son och bebis i magen.

Nu hoppas jag bara på att sommaren vill komma så vi får de varmt och skönt :)
    Grattis, fattar inte hur folk vågar gifta sig jag skulle få scenskräck och svimma, hatar uppmärksamheten , men vackert är de :D.

Jag vill gifta mig i Vegas bara jag och sambon + 2 vänner :D. 
  • Ninakarolina
    Speck skrev 2011-04-06 21:53:41 följande:
    Ninakarolina: Fina kläder och söt bebismage! Men jag tyckte du sa att du var en flodhäst - tror det är nån som överdrivit lite Tungan ute Du va ungefär som mig i magsize och jag är ingen flodhäst! (inbillar jag mig) Drömmer
    haha jag väger nu typ 78 kg  har aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv haha.. gick upp i vikt i somras efter mf , startade på 70 kanske... och de är nog mycket för mig brukar ligga på runbt 60-62 i vanliga fall så jag känner mig som en flodhäst :D.
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-04-07 08:13:04 följande:
    Hahaha, känner precis som du ang bröllop!! Trodde jag var den enda som tänkte så hahaha Skrattande
    haha, skrämmande skit :D.
    Men jag skulle vilja vara gift men inte gifta mig :D. Fatta hur roligt de hade vart och dra till Vegas och få en ful tärningsring och ha de lajbans :D. 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-07 10:19:02 följande:
    78 :) det är inte farligt det är ungefär vad min startvikt var när jag blev gravid. har väl gått upp t ca 85 redan :S
    jag gick oxå upp en del  i sommras så en anna som aldrig heller har vägt såär känner sig lite rulltig.

idag ska vi lyssna på bebbens  hjärtljud :)
    Jaa, man känner sig inte direkt som en fjäder, haha. Sen grädden på moset så ramla jag ut för bussen i morse hahaha.... de var glashalt på marken såg inte de.. livsfaligt... tog mig knappt upp då jag inte fick fäste med handen eller med fötterna, haha såg ut som bambi på hal is :D.

Men jag är så taggad på att gå ner allt efter åt, åter gå till min normalvikt (60kg) vill redan nu dra på gymmet och vara springa och göra allt.. är peppad. Ska bli så nyttig och rörlig... hoppas de bara rasar av :D.
    Får tänka att vi har ju 1 år på oss innan nästa badsesång :D, är glad att man är gravid denna :D.

• Ninakarolina
    Capa skrev 2011-04-07 11:35:39 följande:
    Haha vi har faktiskt pratat om att dra till Vegas och gifta oss sen kommer man hem och berättar för familjen som inte vet hahaha satan va kul det varit!! Men det kostar en del så det är iaf inte aktuellt i nuläget haha. Samtidigt som jag vill ha ett riktigt bröllop så är jag nog för feg för att ha det.... hmm..... nää det bästa är att rymma och gifta sig Tungan ute
    Jaa, men ett bröllop är med dyrt så de jämnar ut sig kanske :P. Nej de är inte aktuellt här heller, fört spata till insattsen på ett hus, sen vill jag att vi förlova oss... sen kanske Vegas :D.
  • Ninakarolina
    idaharju skrev 2011-04-07 12:27:43 följande:
    va igår och gjorde  3D ultraljud på Tittut i sthlm:)
    underbart, fick cirka 70 bilder och filmer :)
    ligger bilder på min blogg :)
    www.idaharju.bloggplatsen.se 
    Kollade in din sida, fasen vad fina bilder man ser ju hur bebisen kommer se ut :D. jag vill med göra 3D NU :D
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-04-07 14:31:09 följande:
    Så häftigt med såna bilder!! Kunde inte se filmen, vet inte varför Rynkar på näsan Har också bokat tid till 25 maj men det är ju en evighet dit haha
    Ninakarolina skrev 2011-04-07 14:17:39 följande:
    Kollade in din sida, fasen vad fina bilder man ser ju hur bebisen kommer se ut :D. jag vill med göra 3D NU :D
    Ska ni också göra 3D ul??
    Haha ja de är klart kan inte vänta vill se våran bebis :P. Och sen snabb titta igen om de är en tjej haha :D.

• Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-04-07 19:00:59 följande:
    Ja precis hahaha. Nä vad pinsamt hehe hände mig oxå för inte så längesedan :S jag har oxå tänkt köra en rejäl träningsomgång efter förlossningen. kan inte göra det nu då jag har så ont av foglossningen o ligimenten emellanåt :S minsta överansträngning o dagen är förstörd.
    Jag och sambon gick runt på köpcentrat hela dagen idag. fick ta en kundvagn för att lägga tyngden över armarna o avbelasta benen för det gjorde så ont hahaha.

Vi lyssnade på bebbens hjärta idag. hjärtslagen var 145-148, Blodtrycket 60/105 (105/60) vet inte hur man skriver och Hb 120 (vid inskrivning 151) så nu får jag börja äta järntabletter. Det förklrara min trötthet ialla fall.
    Haha ja de var rätt så pinsamt! 
    Haha ja jag ska med träna sen, men går jag snabbt nu så får jag så mycket samandaragningar och de är så obehagligt. så jag får vara mullig tills efteråt :D.

min BM säger konstiga saker de där med järnvärdet sa hon " ja du hade ju 15 första gången man kan ha 60 så du är låg, men man ska inte vara under 12...." och sen sa hon " ja nu är du 7, så du måste äta järntabletter" men jag fattar inget alla snackar om 150 bla bla... och de gör inte min tant haha :D.
    Capa skrev 2011-04-08 08:05:43 följande:
    Kan tyvärr inte se filmen Rynkar på näsan Men ser en jättesöt bild iaf Solig Men du, arbetsskadad som jag är måste jag varna dig, ta bort ditt presonnummer, speciellt om videon ligger på youtube!! Man vet aldrig om nån idiot får för sig att använda sig av det när hela personnr står!!
    Ninakarolina skrev 2011-04-07 14:37:56 följande:
    Haha ja de är klart kan inte vänta vill se våran bebis :P. Och sen snabb titta igen om de är en tjej haha :D.
    Haha, jaaa jag säger samma sak till min sambo, tänk om det inte alls är en liten kille i magen utan en liten tjej, det får vi se på det ultraljudet haha Men vad fasen gör man då nu när man börjat köpa allt av en färg Tungan ute haha När ska ni göra ert??
    haha har massa tjejkläder nu, Men då får man lägga de på hyllan och införskaffa annat :D.
    Har inte bokat tid eller så, men ska vänta till typ vecka 30, blir så spännande att se då :P.

• Ninakarolina

Jag vägde mig nyss, har gått upp 8 kg sen inskrivningen och jag är i vecka 23. Min rupa och lår börja växa så de knakar haha... kan inte bara magen växa? mina bröst växer med som tusan har fått blåbristningar på dom... känns inge kul alls... jag som inte hade bröst innan och när man änterligen får de så ska dem bli blå haha.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011