alexander2011 skrev 2011-04-07 19:00:59 följande:
Ja precis hahaha. Nä vad pinsamt hehe hände mig oxå för inte så längesedan :S jag har oxå tänkt köra en rejäl träningsomgång efter förlossningen. kan inte göra det nu då jag har så ont av foglossningen o ligimenten emellanåt :S minsta överansträngning o dagen är förstörd.
Jag och sambon gick runt på köpcentrat hela dagen idag. fick ta en kundvagn för att lägga tyngden över armarna o avbelasta benen för det gjorde så ont hahaha.
Vi lyssnade på bebbens hjärta idag. hjärtslagen var 145-148, Blodtrycket 60/105 (105/60) vet inte hur man skriver och Hb 120 (vid inskrivning 151) så nu får jag börja äta järntabletter. Det förklrara min trötthet ialla fall.
Haha ja de var rätt så pinsamt!
Haha ja jag ska med träna sen, men går jag snabbt nu så får jag så mycket samandaragningar och de är så obehagligt. så jag får vara mullig tills efteråt :D.
min BM säger konstiga saker de där med järnvärdet sa hon " ja du hade ju 15 första gången man kan ha 60 så du är låg, men man ska inte vara under 12...." och sen sa hon " ja nu är du 7, så du måste äta järntabletter" men jag fattar inget alla snackar om 150 bla bla... och de gör inte min tant haha :D.
Capa skrev 2011-04-08 08:05:43 följande:
Kan tyvärr inte se filmen

Men ser en jättesöt bild iaf

Men du, arbetsskadad som jag är måste jag varna dig, ta bort ditt presonnummer, speciellt om videon ligger på youtube!! Man vet aldrig om nån idiot får för sig att använda sig av det när hela personnr står!!
Ninakarolina skrev 2011-04-07 14:37:56 följande:
Haha ja de är klart kan inte vänta vill se våran bebis :P. Och sen snabb titta igen om de är en tjej haha :D.
Haha, jaaa jag säger samma sak till min sambo, tänk om det inte alls är en liten kille i magen utan en liten tjej, det får vi se på det ultraljudet haha Men vad fasen gör man då nu när man börjat köpa allt av en färg

haha När ska ni göra ert??
haha har massa tjejkläder nu, Men då får man lägga de på hyllan och införskaffa annat :D.
Har inte bokat tid eller så, men ska vänta till typ vecka 30, blir så spännande att se då :P.