• MJ70

hjälp! X-grav/missfall??

Jag är i precis samma sits, var på vul och skulle vara 7+4 men läkaren så ingenting bara en fötjockad slemhinna. Har inte heller blött och plussar fortfarande starkt på gravtest.
    Min läkare tog inget hcg eller nåt. Ska göra nytt vul på tisdag. Sjukt orolig att det är utomkvedes.

Håller tummarna att allt går bra för dig.

• MJ70

Det är verkligen olidligt. Mår dessutom så fruktansvärt illa fortfarande att det inte går att "glömma bort" situationen.

Hoppas vi har gudarna på vår sida och får se ett mirakel nästa vecka.

• MJ70

Jag fick mitt mirakel. Var nästan 100% inställd på mf eller x eftersom läkarn förra gången i stort sett sa att det var kört.

Men i dag på vul med maskin och läkare av betydligt nyare årgång så såg vi ett helt normalt utvecklat 1 1/2 cm stort foster med hälsosamt tickande hjärta, 8+1 enligt mätning.

Vilket är helt i linje med min egen beräkning.

Är så otroligt lättad och lycklig.

Lycka till Åsa82, håller tummarna för dig.

• MJ70

Hej Åsa.
    Åh vad tråkigt att höra.

Håller alla fingrar och tår för att du snart får nytt plus och livfull krabat i magen.

Stor styrkekram.

• MJ70

Det verkar vara väldigt olika från sjukhus till sjukhus och t.o.m från läkare till läkare när det gäller hhcg prov.

Det tog inga på mig nu och inte förra gången heller. Har precis som du bara fått komma tillbaka en vecka senare. Förra gången var det MA.

Svar på tråden hjälp! X-grav/missfall??